همکاری نظامی غرب با عملیات نظامی علی اکبر ابراهیمی را می خواهم



طبق قوانین نمی توان در مورد مسایل و امور یک کشور و ملت _و از آنجمله حقوق هسته ای_ با تعدادی اغتشاشگر که آن کشور را غصب کرده اند و چاهار تا خس و خاشاک و اراذل و اوباش عربده کش چاقو کش هفت تیر کش چماق بدست را نیز مردم نامیده و دور خودشان جمع کرده اند معامله کرد.
چیزی یا شخصی بعنوان علی اکبر ابراهیمی آرمانی و کامل نداریم. علی اکبر ابراهیمی آرمانی و کامل همان انسان آرمانی و کامل است که فرضی است و مرجع معرفی شده در "ورژن دوم پروپزال" است که چون تعریف و تصور دقیق و کاملی از وی نداریم و نسبت به وی شناخت نداریم انسان سفید و نا شناخته نامیده شده. انسان سفید همان انسان آرمانی و کامل ناشناخته و خیالی است.
من از انسان آرمانی ناتو که فرمانده اصلی ناتو است, از انسان آرمانی پنتاگون که فرمانده اصلی پنتاگون است و از انسان آرمانی ستاد مشترک نیروهای مسلح ایران که فرمانده اصلی ستاد مشترک نیروهای مسلح ایران است می خواهم ارتش موردد نیاز من برای انجام "عملیات نظامی علی اکبر ابراهیمی" در ایران را در اختیارم قرار دهند.


طبق تضمینهای کتبی روشن و دیگر اسناد مورد توافق و از آنجمله اعلامیه جهانی حقوق بشر, این عملیات هیچ ربطی به مسایل هسته ای ایران ندارد و استقلال و تمامیت ارضی ایران را مورد تعرض قرار نمی دهد و صرفا بمنظور سرنگونی باند رفسنجانی و خامنه ای انجام می شود و نظامیان خارجی موظفند 48 ساعت پس از اینکه من حکومت موقت ایران را بدست گرفتم ایران را ترک کنند و پس از اینکه من حکومت ایران را با مشورت مدعیان مدیریت و اداره ایران به نمایندگان اصلی ایران سپردم جامعه بین الملل حق دارد در مورد مسایل اتمی با ایران مذاکره کند.


از حکام, جناحهای سیاسی ایران معاصر در داخل و خارج و جامعه علمی, جامعه فرهنگی, جامعه هنری و جامعه مطبوعاتی ایران معاصر می خواهم "عملیات نظامی علی اکبر ابراهیمی" را برای مردم تبیین و تعریف نمایند تا وقتی که فردا پس فردا که من و مردم حاکم ایران آنها را خائن نشناسیم و همان بلاهایی را که دمکراسی خامنه ای بر سرشان آورد و همه جهان نیز دیدند و پذیرفتند و عادت کردند بر سرشان نیاوریم. من و مردم فردا برای پارتی بازی هر چقدر و هر طور که بخواهیم و لازم و صلاح بدانیم دستمان باز است.
از مردم که برای نثار کردن جانم به ایشان آمده ام و خاک پاک وطن شده ام می خواهم با شورشهای وسیع علیه حکومت خامنه ای و رفسنجانی زمینه پیوستن هر چه سریعتر ارتش کشور به عملیات نظامی علی اکبر ابراهیمی را فراهم کنند و بدین ترتیب از اغفال و سواستفاده های بیشتر و بدتر رژیم جمهوری اسلامی که علیه سربازان پاک وطن اعمال می شود جلوگیری فرمایند.همه چیز تا امروز خوب پیش رفت و امروز وجدانهای نظامیان با ماست. حمایتهای مردمی از جنبش سبز علی اکبر ابراهیمی , ریسک را برای آزادی نیروهای مسلح کشورمان پایین می آورد و کشورمان با هزینه کمتری آزاد می گردد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است