مردم افشای بیشتر چهره شیطانی خامنه ای را می خواهند

ایندفعه دیگه بهونه ت چی بود که نیومدی؟ باز هم قرار بود رای مردم رو بدزدند؟ لا اقل یه زنگ به مسوولین سازمان ملل می زدی در ایروان به ترمینال بیان. در سایت انسان شناسی چرا تو رو معرفی کنم؟ خودمو معرفی می کنم. هم خودم رو و هم خود آرمانی م رو و هم خود کامل و مطلقم رو. مگر ایمان و اعتماد به علی اکبر ابراهیمی خطرناک و مشکوک نیست؟ خودم علی اکبر ابراهیمی رو باور می کنم.
حالا که خاتمی ممنوع الخروج شد و رویای اجتماعی من مبنی بر اینکه خاتمی به پاریس برود و برای مردم اعلامیه بفرستد و روزی معجزه "امام آرمانی و کامل آمد" را عملی کند ناکام ماند, من هم همه راهها را به روی خامنه ای می بندم تا ببینم با چهره شیطانی خویش چه حس و حالی را در مواضعش بروز خواهد داد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است