یک پکیج مهاجرتی حداقلی برای مهاجرت به غرب می خواهم

خدایا(ای خدا یا خدایانی که در ادیان سنتی قدیم معرفی شده اید, هم با شما هستم و هم با حکام چین,روسیه و کشورهای غربی که اجازه یا فرصت یافته اند بعنوان خدایان مدرن و متکبر امروز در زمین بجای خدا بنشینند.), خدایا
چقدر پول گرفته ای تا چشمانت را به روی سرکوب جنبش سبز ملت ایران ببندی؟ چرا اجازه و فرصت نمی دهی که ایران گذار به دمکراسی کند؟ آیا همین هویت شیطانی ات بود پاسخ آنهمه ستایشها و عبادتهای پاکان و پارسایان و پیامبران؟ که ادعا می کردی خدای اصلی شان تو هستی و خدای اصلی شان "علی اکبر ابراهیمی آرمانی و کامل" نیست و در کانون تفاهمات و توافقات شهودی و نا خودآگاهشان به خدای یگانه ای که "علی اکبر ابراهیمی آرمانی و کامل" نام دارد نرسیده اند؟
اراده و چشم انداز من در مورد ایران معاصر این است که جناح حاکم بطور داوطلبانه از مناصب حکومتی استعفا داده و از قدرت متمرکز ملت ایران فاصله بگیرد و اگر جرمی هم مرتکب شده مجازاتهایش را بپذیرد و برای همکاری با جنبش سبز ملت ایران جهت نوکری قدرت ایران و اداره امور ایران نیز اعلام آمادگی کند.
اگر من از امکان تداوم سازمان یافته تحقیقاتم برخوردار می شدم شاید توانسته بودم وقتی را نیز برای بررسی و مطالعه آرمان فوق الذکر اختصاص دهم و مقالاتی همچون مقاله "مبانی فعالیتهای انتخاباتی مطلوب" که هرگز نیز نوشته نشد بنویسم. چرا بودجه تداوم سازمان یافته تحقیقاتم را نپرداخته ای؟ چرا لااقل یک وام خرید خودرو پراید به من نداده ای؟ چرا به من پناهندگی نداده ای تا در یک کشور پیشرفته غربی به کار و زندگی ادامه دهم و برای خودم خانه و زندگی و فرصت اندیشیدن و مطالعه بسازم؟ من فقط یک ویزا, بلیط, اقامت و شغل می خواهم. خدایا چرا دریغ می ورزی؟ فکر کرده ای که با ترور من و یا باقیمانده وقتهای زنده ام خدا می شوی!؟ نه! خدا باید مسوول و پاسخگو نیز باشد. تو شیطانی و همه پاکان و پارسایان و پیامبران فهمیده اند که "علی اکبر ابراهیمی آرمانی و کامل" خداست. نکند که تو هم دلت را به چاهار تا خس و خاشاک و اراذل و اوباش خوش کرده ای؟
امضا: علی اکبر ابراهیمی
.
.
برای اینکه مجبور نباشم بخاطر یک پکیج مهاجرتی کم اهمیت به پلیس کشورهای همسایه ایران و نمایندگی های یو. ان. ایچ. سی. آر در آن کشورها مراجعه کنم و سوالهایی همچون"در ایران چه مشکلاتی داشتی؟" را بشنوم, لطفا رونوشتی از این تقاضانامه مهاجرت به همراه یک نسخه از "ورژن دوم پروپزال" جهت اطلاع و اقدامات لازم فرستاده شود
به سفارتخانه های کشوهای غربی در تهران,
به مسوولین مربوطه, نمابندگان و حکام کشورهای غربی در نهادهای حکومتی آن کشورها,
به جناح حاکم بر ایران,
به جناحهای سیاسی ایران معاصر در داخل و خارج
و به جامعه علمی, فرهنگی و هنری ایران معاصر.
امضا: علی اکبر ابراهیمی
نویسنده فراخوان مطلوب.
.
با تشکر.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است