چند روز قبل

یه چند روزی بگذره ببینیم چی کار برای مهاجرتم انجام می دهند. من هم برایشان برنامه دارم. من مگر مخالف ایده انتقامگیری از باند خامنه ای هستم؟ من فقط مخالف سرکوب و بازداشت خودم هستم و می خواهم از حقوق خودم بر خوردار شوم. معنی اش این نیست که زندانیان سیاسی از حقوق خودشان برخوردار نشوند. آنها هم برخوردار شوند. من از آنها هم حمایت می کنم. راستی بغیر از من, دیگران برای زندانیان سیاسی چه کار کرده اند؟ اصلا مگرفقط ایران در سختی و رنج است؟ همه مکانها و زمانها نیازمند من هستند و دارند مرا صدا می کنند. من حق ندارم در ایران خورده شده, ریده شده و دفن شوم. من عزاهایم را قبلا در طول تاریخ گرفته ام. تقصیر من چیست که امروز نیز مثل هر روز در ایران عزاداری است؟ این یکی ها می خواستند زودتر به اون یکی ها حمله کنند تا او یکی ها زودتر به این یکی ها حمله نکنند. اونا که قوانین کشور خودشونو بهتر از من می دونستن.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است