موسوی, موسوی, رای منو پس بگیر

ای مردم, باور کنید که جنبش سبز برای حفظ تاج و تخت رفسنجانی شهید نداده است. ما داریم از رفسنجانی استفاده ابزاری می کنیم. او ضامن جنبش سبز بود تا به مردم, جنبش سبز و رهبران جنبش _و از جمله موسوی_ حمله نشود! فکر نکنید که امروز دارند با بازیهای سیاسی عزیزش می کنند تا پس از تغییر رژیم شفیع اصولگرایان شود. نه, ما خودمان حواسمان جمع است و موسوی هم چند روز پیش خودش گفت که جنبش سبز به چند نابغه _که منظورش رفسنجانی بود_ وابسته نیست.
ای مردم, فکر نکنید که موسوی را خودشان آوردند تا خاتمی را به حاشیه برانند. ای مردم فکر نکنید که موسوی در فکر تقدیر, تکریم و تشکر از نوابغ گمنام و مظلوم کشور شما نیست. ای مردم, اصلا خوب رهبران جنبش سبز را امتحان کنید. ما رژیم را سرنگون می کنیم اگر آنها باز هم خودشان را وامدار رفسنجانی اعلام کردند خودشان را نیز سرنگون می کنیم. ای مردم شما برای رهبران جنبش چه کار کرده اید که آنها خودشان را مدیون رفسنجانی حس نکنند و وابسته به رفسنجانی نشناسند؟ ای مردم, آنچه پیش روی ماست دقیقا نتیجه اعمال خودمان است, خودشان قرنهاست که بار و بندیل خویش بسته و رفته اند.
امضا:
یک رهبر جنبش سبز که به رفسنجانی وابسته نیست
و یا بعبارت دیگر:
رهبر مستقل از رفسنجانی جنبش سبز
.....
راستی اگر رفسنجانی متهم است چرا خودش از خودش دفاع نمی کند و مردم باید از وی دفاع کنند؟! لااقل یک پولی هم به مردم می داد, جنبش سبز که به چاهار تا نابغه داخل و یا خارج نشین وابسته نیست که با سیر کردن ایشان بتوان جنبش را متعلق به رفسنجانی دانست.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است