اگر فرماندهی مهاجمین مطلقا در اختیار من باشد مسوولیت جنگ را می پذیرم


چنانچه نظامیان ایران و یا کشورهای غربی برنامه ای مسوولانه برای اقدام نظامی در ایران بمنظور سرنگونی رژیم حاکم بر ایران و حرکت به سوی اهداف جنبش سبز ملت ایران داشته باشند و در برنامه ایشان تضمینهای کافی در مورد زیر بناهای تاسیساتی و حفظ حریم های اخلاقی در طول زمان جنگ وجود داشته باشد و برنامه خویش را به من ارایه دهند برای من قابل بررسی است و در صورت لزوم از آن حمایت خواهم کرد. تاکید می کنم که توسعه اتمی و دیگر جوانب توسعه در ایران نباید هدف حمله قرار گیرد. جنگ باید برای آزاد سازی ایران باشد. پس از اینکه ایران توسط نمایندگان ایران نمایندگی شد باید در مورد موضوعات هسته ای با ایران گفتگو یا تعامل کرد. غیر از این باشد توهین به ایران است و من بهیچوجه مسوول چنین تهاجمی به ایران نیستم. اگر فرماندهی مهاجمین مطلقا در اختیار من باشد مسوولیت جنگ را می پذیرم و در غیر اینصورت من مسوولیت جنگ را نپذیرفته ام و جنگ را تایید نکرده ام. ضمنا اعتبار این مجوز تا زمانی است که من در ایران باشم. وقتی در ایران نباشم تحمیل شدن جنگ بر ایران برایم خوشایند نیست.
ما از فرهنگیان که معلمان فرزندانمان هستند انتظار نداریم که پول و بیمه طلایی نگیرند. آنها خائن , بی درد و بخش خارج نشین جنبش نیستند. آنها فقط بخشی از حق و حقوق خودشان را می گیرند. چرا که ناچارند به زندگی ادامه دهند. مردم نیز حجت را تمام کرده اند و به خیابان آمده اند و من بجای همه بی شرفانی که باید صدای مردم ایران را بشنوند صدای مردم ایران را شنیده ام و از مردم بی دفاع و بی سلاح ایران می خواهم که دیگر به خیابانها نیایند و جانشان را به خطر نیاندازند. ما از آقایان موسوی, خاتمی و کروبی انتظار نداریم صریح صحبت کنند و از پیمان نامه های امنیتی امضا شده میان ایشان و حکومت _ که خودمان خواسته ایم امضا کنند تا در امان باشند_ خبر نداریم اما اجازه نخواهیم داد هیچیک از رهبران جنبش سبز ملت ایران از پوست, گوشت و خون سرکوب شدگان جنبش سبز ملت ایران بعنوان سوپاپ اطمینان "رژیم رفسنجانی و خامنه ای" استفاده کنند.
روزهای اول انتخابات گفتم که نباید سنت شود, آقای خامنه ای آمد در آن سخنرانی تاریخی گفت نباید سنت بشود, دیکتاتوری است موسوی است نباید سنت بشود و ... . اما آقای خامنه ای من اجازه نمی دهم تو دهنی زدن استبدا به این ملت سنت بشود. کاش همان روزها گوش داده بودید و ایده نباید سنت بشود را با آن طرز فجیع ندزدیده بودید. من اجازه نداده بودم مردم, کشور و قدرت را سپر بلای خودتان بشناسید. کاش اشتباه نکرده بودید. از قدرت کناره بگیر تا کشور ما در امان بماند و تو خود نیز خوب می دانی که اولین و آخرین خطر و بحران برای ایران خود تو هستی. اگر امروز کنار نکشی ما فردا به همپیمانانت در کشورهای خارجی اجازه نخواهیم داد که تو را نیز همچون صدام ناز کنند. ما تو و هوادارانت را در زندانهای آشکار و نهان شکنجه خواهیم کرد. خیانت بس است. کنار بکش.
امضا:
علی اکبر ابراهیمی
رهبر ایران نشین جنبش سبز ملت ایران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است