فرصتی برای تمدن غرب

علی اکبر ابراهیمی, یکی از نوابغ مهم قرن بیست و یکم, امروز در ارمنستان است و اتوبوس حامل وی دقایقی پیش وارد ایروان شد. سفر ایشان در راستای اهدافی دیپلماتیک و به نمایندگی از جهان آرمانی انجام می شود.
علی اکبر ابراهیمی می خواهد به یکی از کشورهای پیشرفته غربی مهاجرت کند. برای طولانی مدت. برای کار, زندگی, اقامت. اما دلیلی برای مراجعه به یو. ان. ایچ. سی. آر نمی بیند و به نمایندگی آن نهاد در ارمنستان مراجعه نمی کند. از سفارتخانه های غربی در ارمنستان نیز دعوتنامه ای نداشته تا بخواهد به ایشان مراجعه کند.
وقتی علی اکبر ابراهیمی از ایران می آمد نه حکومت ایران وی را ممنوع الخروج کرده بود و نه جنبش سبز ملت ایران وی را بدلیل تنها رها کردن جنبش مورد بازخواست قرار داده بود. یعنی از جانب ایران اخلالی در کار انسان نیست و تمدن غرب خودش به تنهایی مسوول کوتاهی های خویش در قبال انسان _از قبیل سالها بلاتکلیف نگه داشتن وی_ است. و این فرصتی است برای یکی از اقدامات جبران کننده:
چنانچه تمدن غرب و نهادهای متنوعش از قبیل یو. ان. ایچ. سی. آر و سفارتخانه های غربی و .... خودشان را در مورد مهاجرت علی اکبر ابراهیمی موظف و مسوول می شناسند و می خواهند ضمانتها و حمایتهای کافی و احترام آمیز پکیج مهاجرتی وی را در ایروان به وی بدهند,
دیپلماتهای عالی رتبه غربی , امروز دوشنبه شانزدهم فروردین هشتاد و نه و تا امشب به وقت ایروان وقت دارند به علی اکبر ابراهیمی که کاپشن و پیراهنی سفید و شلواری لی بر تن و کیف و ساکی نیز در دست دارد در ترمینال آفتدکایاران مراجعه نمایند و ویزا و بلیط وی را به وی بدهند. در غیر اینصورت علی اکبر ابراهیمی تصمیم دارد با اتوبوس فردا صبح به ایران برگردد و تا وقتی که از ایران خارج نشده است دیپلماتهای غربی فقط در داخل ایران می توانند به علی اکبر ابراهیمی مراجعه نمایند. که البته بهتر و دیپلماتیک تر نیز هست.
امضا:
"خداشناسانی درتیم های تروریستی قرن بیست و یکم و استعدادهای بالقوه برای فرماندهی در بدنه نهادهای نظامی, اطلاعاتی و امنیتی چین, روسیه و تمدن غرب
که به بندگی خدا می اندیشند و فرمانهای انسان را در راه نیازها, آرزوها و آرمانهای خود و جوامعشان مد نظر قرار می دهند."

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است