نیازی به امضای تروریسم ندارم

نیازی به استفاده از امضای تروریسم و تروریستها ندارم و از اینکه در اثر آشفتگی _که با مشاهده ظلمهای حاکمان ایران به آن دچار شده بودم_ تمدن غرب, روسیه و چین را تهدید کردم معذرت می خواهم.
من با تروریسم موافق نیستم و تروریسم کار دوستان ضعیف و حقیر من است که خودشان نمی توانند خوراکی و غذا تولید کنند, چشمشان به خوراکی و غذای دیگران است. خودشان نمی تواننند سرمایه ای جمع کنند, چشمشان به سرمایه دیگران است. خودشان نمی توانند یک مرکز تجارت جهانی بسازند که با مرکز تجارت جهانی نیویورک رقابت کند می روند آنجا را منفجر می کنند. تروریستها ساده ترین راه را برگزیده اند و اعمالشان از مسوولیت پذیری و آداب یک جهان متمدن به دور است.
من برای تروریستها که دوستانم هستند اما خیلی به من و جهانی که من و دیگر مخلوقات خدا در آن زندگی می کنیم بدی کرده اند دعا می کنم که دست از تروریسم بردارند و اهدافشان را آنگونه که در شان انسان است و در چهارچوبهای مدنی و مسالمت آمیز پی گیری کنند. در اینصورت اگر اهدافشان لااقل برای خودشان ارزش پیگیری صحیح و روشن را داشته باشد تا حدودی نظر دیگران را نیز تغییر خواهد داد و نیازی به تحمیل خودشان نخواهند داشت.
با تشکر
علی اکبر ابراهیمی
چهارشنبه 18 فروردین
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است