چند روز گذشت

اگر حکام ایران یا جناحهای سیاسی ایران معاصر در داخل و خارج و یا جامعه علمی, جامعه فرهنگی, جامعه هنری و جامعه مطبوعاتی ایران معاصر تا قبل از اولین سالگرد آمدنم به خاک پاک وطن در سال 88 _که امسال است_ توانستند حقوق من مبنی بر خانه, ماشین, ورک شاپ , پکیج مهاجرتی و بودجه تداوم سامان یافته و سازمان یافته تحقیقات مرا به من بپردازند که خوب است و من می روم پی تحقیقات و مطالعاتم آنها نیزاگر روزی مرا بهتر شناختند مرا بهتر به مردم معرفی می کنند. ضمنا من قصد دارم در اولین فرصت ممکن روی ایده "عملیات نظامی علی اکبر ابراهیمی" کار کنم و این ایده را گسترش دهم.

اما اگر حقوق من پرداخته نشد, نشد, نتوانستند و یا نخواستند, ایشان در مقابل مردم ایران موظف و مسوولند این را _که من بجای خامنه ای و رفسنجانی سالها پشت درهای بسته یو. ان. ایچ. سی. آر هستم_ به روی خودشان بیاورند و در روز سالگرد آمدنم به ایران مقالاتی در مورد من (علی اکبر ابراهیمی) و اندیشه ام بنویسند و مرا به مردم معرفی نمایند. در آن مقالات هر نویسنده با اسم و مشخصات مشخص و شفاف خودش باید شناخت خودش از علی اکبر ابراهیمی را مطرح نماید تا دیدگاهش در مورد علی اکبر ابراهیمی و "علی اکبر ابراهیمی آرمانی و کامل" به نام خودش در تاریخ ثبت شود. و همچنین به سوال علی اکبر ابراهیمی آرمانی و کامل کیست نیز باید در حد وسع خودشان پاسخ گویند. این مقالات باید در کنار یادداشت هدف مشترک بشریت ثبت شود و برای آن یادداشت خودشان باید وبسایتی بسازند و حق ندارند بیایند در وبلاگهای من پیغام و نظر بدهند.
حکام, جناحهای سیاسی ایران معاصر در داخل و خارج و جامعه علمی, جامعه فرهنگی, جامعه هنری و جامعه مطبوعاتی ایران معاصر باید طوری مرا به مردم معرفی کنند که مردم عملیات نظامی علی اکبر ابراهیمی را بشناسند و از آن حمایت کنند و به آن ملحق شوند. اگر این اتفاق نیفتد من حق دارم از ایران بروم و از دست حکام, جناحهای سیاسی ایران معاصر در داخل و خارج و جامعه علمی, جامعه فرهنگی, جامعه هنری و جامعه مطبوعاتی ایران معاصر شکایت به مراجع خارج از ایران _ مراجعی از قبیل یو. ان. ایچ. سی. آر و شعبه اتباع بیگانه پلیس کشورهای همسایه_ ببرم به جرم دزدیدن ایده ها, طرحها و برنامه های من و انتشار و اجرای آنها بدون حتی ذکر نام خودم و به چندین جرم دیگر.
این حق را دارم حتی اگر از این حقم استفاده نکنم و اواخر خرداد که به خارج می روم مشکلی در راه مهاجرتم نداشته باشم و فقط موضوع مهاجرت خودم را پی گیری کنم.

امضا: علی اکبر ابراهیمی
نویسنده فراخوان مطلوب

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است