حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی به ملتهای غربی خیانت کرده اند

I am want a clear and official "Yes" or "No" reply from UNHCR about my refugee request in UNHCR
aliakbar Ebrahimi
Tehran_ Iran








من می خوام بیام امنیتتو ازت بگیرم, بهم پناهندگی می دی که بیام امنیتتو ازت بگیرم یا نه؟
ای تمدن غرب, اگه تو از نفوذ و سلطه ای که بر سازمان ملل داشتی سواستفاده نمی کردی و سازمان مللو برای حمله سیستماتیک به اکبر تحت فشار نمی زاشتی و اجازه می دادی که اکبر به پاسخ سوال اکبر برسه و بتونه در چهارم خرداد سال 88 با پاسخ سوال اکبر به ایران بیاد, پویش و جنبش سبز ملت ایران در عرض همین دو سال گذشته به میزان کل پیشرفت تمدن غرب در قرن بیست و یکم و هزاره سوم به پیشرفت و توسعه همه جانبه می رسید.
حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی به ملتهای غربی خیانت کرده و جای اکبر چوپانهای غرب را اشغال کرده اند. در کتیبه 2010 من فقط خود حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی را تهدید کرده بودم و تمرکز تهدیدها فقط بر روی خود ایشان بود. اما آنها باعث شدند که تهدیدها در سال 2011 به خود کشورهای غربی رسید و بر تمدن غرب متمرکز شد.

من می خواهم پناهندگی بگیرم, به کشورهای غربی بروم و به موازات پیشرفتهایم در زمینه های علمی, فرهنگی و هنری, عبارات زیر را نیز توسعه دهم:
امنیت کشورهای غربی در قرن بیست و یکم و هزاره سوم باید صرف ساخته شدن یک سپر امنیتی برای ثانیه ها, دقیقه ها, ساعتها, روزها, هفته ها, ماهها و سالهای دهها میلیون ایرانی سبز در سال 2009 و از آن سال به بعد شود و نه صرف ساخته شدن سپر امنیتی برای حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی که صندلی های "اکبر چوپان" های غربی زمین را اشغال کرده اند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است