مطالبات اکبر به "حکومت وقت ایران" مربوط است

جنبش سبز هم از خودشان است و هم از بیگانگان
من و استبداد و استعمار با هم دوستای جون جونی هستیم و مگه اینکه خودمون به داد همدیگه برسیم. و گرنه اگه به دست عناصر جنبش سیاه و شوم بیفتیم که دیگه اصلا معلوم نیست چی به سرمون میاد.
جنبش سبز هم از خودشان (حکومت وقت ایران) است و هم از بیگانگان. تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
اما جنبش سبز, اهداف جنبش سبز را شناخته و نصب العین خود قرار داده است و پیگیری می کند.
ما بخاطر نفوذی هایی که خود را مقدم تر از همه ایرانیان و هدف جنبش سبز خواندند پا در این راه نگذاشتیم و عاشق چشم و ابروی آنها نبودیم که ملزم به گذشتن از هفت خوان رستم برای گرفتن حقمان از آنها باشیم. ما از آنها انتظاری بیش از قد و قواره شان نداشته ایم که از غیبت بجا و حضور بیجایشان دلسرد شویم.
جنبش سبز, اهداف جنبش سبز را شناخته و نصب العین خود قرار داده است و پیگیری می کند.

ای خامنه ای, تو که می دانی و خدا هم شاهد است که من قصد ندارم بدون برخورداری از توان نظامی و امنیتی برتر به روی تو سلاح بکشم. خدا شاهد است که من اول قصد دارم به فعالیتهای علمی, فرهنگی و هنری جهان اکبر بپردازم و به موازات آن نیز امنیت کشورهای غربی را _به جرم آنکه ارتش نظامی اکبر برای مقابله با گارد ویژه خامنه ای را در اختیارم قرار نمی دهند_ به چالش بکشم و با تمدن غرب معاشقه و خوف و رجا بازی کنم.
پس ای خامنه ای, تو چرا می خواهی این شبه را بوجود بیاوری که با مبارزات اکبر بر علیه استکبار جهانی مخالفی؟! فراموش نکن که امنیت کشورهای غربی سپر اکبر است و کوچکترین صدمه ای که به من و یا هر یک از ثانیه هایم وارد می شود صدمه ای است که به امنیت کشورهای غربی وارد می شود. آری, من با تو هیچ پیمان نامه امنیتی یی ندارم و پیمان نامه امنیتی اکبر بطور اتوماتیک به پیمان نامه ای امنیتی میان اکبر و تمدن غرب تبدیل شده است. و امروز همه چیز در حالت مطلوب است.
خدا (خامنه ای) شاهد است که من بعنوان یک شخصیت سیاسی بین المللی که از خود سازمان ملل هم مشروعیت و مصونیت گرفته ام به همه قوانین و قواعد توافق امنیتی با شیطان پایبند بوده ام. اوایل تیر ماه که من شماره حسابم را برایت اعلام می کنم ظرف 24 ساعت بودجه کامل جهان آرمانی را به حسابم واریز کن تا عناصر سیاه و شوم جنبش سیاه و شوم که می خواستند ایران, ملت ایران و جنبش سبز ملت ایران فدا شوند تا ایشان به مطامع کثیف و مجانی خویش برسند, از حسودی بترکند و صدا و بوی گند انفجارشان عالم را در مقابل ایشان واکسینه کند.
آن عناصر سیاه و شوم تحفه و طلایی هر چه که بگویند برای من مهم نیست. همان طور که دیدی طی دو سال اخیر برایم مهم نبود. من فقط در پی اهداف و منافع جهان اکبر هستم.
برای من فقط خودم و خودت
(حکومت وقت ایران, هر حکومتی که باشد و در هر وقتی که باشد)
مهم هستیم.
پس اگر شان اکبر به کف خیابان کشیده شده و لگد مال شود فقط خود تو مسوولی.
من نزد کشورهای خارجی و بخصوص غربی, آبرو دارم و آنقدر بی شرم نیستم که از آنها گدایی کنم و پول بخواهم , در حالی که حکام کشور خودم از فرط خوردن هار شده و ترکیده اند. تا حدی که دیگر به وقاحت گفته اند "زککی".
حقم را بده, شماره موبایلم را از وزارت اطلاعات بگیر و به من زنگ بزن و بگو که به بانک بروم و دعوتنامه ویژه ام را نیز برای حضورم در کنفرانس بین المللی ضد تروریسم که فکر کنم قرار است ماه آینده در تهران برگزار شود جلوی بانک برایم بیاور. در غیر اینصورت عواقب بدی در انتظار توست.
آقای خامنه ای, اگر در انتخابات تقلب و تخلف نمی کردی من امروز از پایین تا خود اون بالا (پرزیدنت جهان آرمانی) خیلی چیزها رو ساخته بودم. پیروزی سبزها خیلی به نفع اکبر می بود. آبرو و افتخار هم به اکبر می بخشید. تحمیل شدن مجدد تو در این دو سال چه خیری برای اکبر داشت؟
آقای خامنه ای, حق من بعنوان مهریه نوامیس طرفداران تو مورد استفاده قرار گرفته. آنهم بدون اطلاع, رضایت و یا تایید خودم.
آقای خامنه ای, شان من له شدن زیر چکمه های پیاده نظام ارتش مزدوران شما در خیابان نیست. اما اگر حقم را نپردازی من حق دارم قبل از کنفرانس ضد تروریسم که فکر کنم ماه آینده در تهران برگزار خواهد شد, شعارهای زیر را روی دیوارهای خیابانهای تهران بنویسم.
"نوامیس طرفداران خامنه ای اگر از ایشان تبری نجویند, کوس صیغه ای های جوانان ایران هستند که مهریه شان نیز قبلا توسط اکبر پرداخته شده است. "

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است