آنچه را که من حامی آن بوده ام فتنه نامیده اند

اگر زمان در ایران امروز می ایستاد من هم می توانستم مدت زمان زیادی به تبعید و خارج بروم و در مشکلات و مصایب پناهندگی با شکر گزاری و خرسندی درونی و ساده خودم عشق و حال کنم.
اگر زمان در ایران امروز می ایستاد من هم می توانستم مدت زمان زیادی به کارگری بروم و با شکر گزاری و خرسندی درونی و ساده خودم عشق و حال کنم.
اگر زمان در ایران امروز می ایستاد من هم می توانستم مدت زمان زیادی در یک گوشه خلوت به نماز و عبادت خدا مشغول باشم و تا آخر عمرم به عشق خود خدا گریه کنم و با شکر گزاری و خرسندی درونی و ساده خودم عشق و حال کنم.
اما امروز اینجا دارد ظلم می شود و ظلم ادامه دارد و صدای قهقهه شکنجه گران خامنه ای به عرش همان خدایی که من می خواهم بروم به پایش نماز بخوانم نیز رسیده است.
اما امروز اینجا دارد ظلم می شود و فانتزی های مرا هیچ کس از من نگرفته است بجز حکومت وقت ایران. اگر من نمی توانم به سفر بروم و به اندیشه اکبر متمرکز شوم و در خلوت خودم به خدا بیندیشم و برای آیندگان کار کنم و فیلمهای علمی تخیلی اکبر را از خودم به یادگار بگذارم دلیلش آنست که اراده ام مبنی بر به قدرت رسیدن موسوی, مهاجرانی و خاتمی در ایران اعمال نشده و در ایران دارد ظلم می شود و ظلم ادامه دارد و "نگرانی در مورد وطن و هموطنانی که در آن زندگی می کنند" همه نبوغ و استعدادهای مرا بطرز فجیع و مغز فرسایی مورد نشخوار قرار داده است.
آن کوس صیغه ای ها, آنچه را که من حامی آن بوده ام فتنه نامیده اند!!!
انتخابات و جنبشی را که من خودم خواستار, دعوت کننده, مسوول, تئوریسین و حامی آن بوده ام فتنه نامیده اند آنوقت انتظار دارند که از کوس و کون هم دارشان نزنم. اگر ریگی به کفششان نبود و به هیچ نوع فسادی آلوده نبودند چه لزومی داشت که حتی از موسوی و خاتمی هم که داشتند به ایشان آبرو و به حکومتشان مشروعیت می بخشیدند بترسند؟!!!

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است