نامه اکبر به تروریستهایی که کاخهای دولتی "اکبر چوپان" های غربی زمین را اشغال کرده اند

دولتهای غربی,
شما _هر چند که بر کشورهای غربی مسلطید اما_ دولتهای مورد نظر و مورد تایید من و ملتهای غربی برای کشورهای غربی نیستید.
اگر بودید هرگز در مقابل حریم کتیبه 2010 که من در آن, خدا را و مرجع جهان آرمانی را به معاصرین و همنوعانم معرفی کرده ام دست به حمله امنیتی نمی زدید.
اما شما با نقاب سازمان ملل و در حالی که سازمان ملل را هم سپر و هم ابزار حمله خود کرده بودید, این کار را با من انجام دادید.
شما با چه حقی کتیبه 2010 را از مردم کشورهای غربی مخفی نگه داشته اید و در عین حال دست به برگزاری انتخاباتهایی در آن کشورها نیز می زنید!؟
من خودم سند جهانی حقوق بشر و مدافع حقوق بشر, زن, بچه, حیوان, محیط زیست و غیره و ذالک هستم.(من خودم این کاره ام.) اما شما همه این عناوین را به ناحق از من دزدیده اید. (شما چه کاره هستید که به زور سلاح و پول خودتان را اینکاره نامیده اید؟)
من همان انسانی هستم که شما قرار بود به وی حقوق بدهید و پشت سپر حمایت از حقوق وی دهها سال بعنوان بازیگران اصلی و ماجراجوی عرصه بین الملل به فعالیت مشغول بوده اید.
اما من امروز از وضع جهان راضی نیستم و این اوضاع و احوال و سر و وضع و حال و روز و روز و روزگاری که برای جهان ساخته شده است مورد نظر و مورد تایید من نبوده و از سطوح حداقلی جهان آرمانی مورد نظر من بسیار دور است.
من از شما می خواهم که به احترام ملتها و کشورهای غربی و به احترام همه معاصرین و همنوعانمان بخش بسیار کمی از قدرت تمدن غرب را که امانتی است از جانب ملتهای غربی در دستان شما, به شکل پول به من بدهید تا به وضعیت زندگی و مطالعات و پژوهشهایم سر و سامانی بدهم و اهداف علمی, فرهنگی و هنری خویش را پی گیری کنم و چشم انداز جهان اکبر را با ایده ها, طرحها و برنامه های اکبر بسازم و به ملتهای غربی و به همه ملتهای جهان معرفی کنم.
من مثل سازمانهای تروریستی و یا کشورهایی همچون چین و روسیه اسلحه ندارم که بتوانم شما را به پاسخگویی وادارم. اما,
منتظر یک پاسخ واضح, روشن و رسمی از جانب شما حکام و مقامهای مسوول مربوطه در کشورهای غربی هستم. و امیدوارم که این حق طلبی موجب ترور و یا بازداشت من نشود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است