بسیج و سپاه طرفدار خامنه ای نیستند

نه خامنه ای طرفدار بسیج و سپاه بوده است و نه بسیج و سپاه طرفدار خامنه ای بوده اند. یک هفته غذای همه شان را قطع کنید تا ببینید که انواع فسادها و عیوبشان درز می کند بیرون.
بسیج و سپاه, طرفدار خامنه ای نیستند بلکه طرفدار منافع شخصی خود بوده اند که در کادوها و پاکتهای پول و پرتقال از طرف اکبر اما به نام خامنه ای به ایشان اعطا شده است.
بسیج و سپاه طرفدار خامنه ای نیستند و هیچگاه هم نبوده اند و هیچ دشمنی نداشته اند بجز خود خامنه ای که از ایشان بعنوان دستمال کاغذی استفاده کرده است.
من می خواهم بجای خامنه ای, خلیفه خدا در ایران باشم و نوری زاد, تاجزاده, ابطحی, جلایی پور, بهاور, طباطبایی, موسوی, مهاجرانی, خاتمی و اعضای نیم میلیونی پویش دعوت از خاتمی را بجای ائمه جماعات, گارد ویژه خامنه ای و دیگر اطرافیان و جیره خواران خامنه ای بر امور ایران مسلط کنم و از بسیج و سپاه نیز دراینموررد کمک بگیرم تا بسیج و سپاه آبروی رفتته خویش را بازیابد.
اگر خامنه ای به فکر بسیج و سپاه بود از بسیج و سپاه می کشید بیرون و میدان یکه تازی در رژیم جمهوری اسلامی را به خود اکبر می داد تا اکبر بتواند با کمک بسیج و سپاه دلاور و قهرمان, اصلاحات اکبر را در رژیم جمهوری اسلامی ایران اجرا کند و زمینه حاکمیت بهترین عناصر سبز را با "پاکسازی های اکبر" مهیا کند.
اگر خامنه ای به فکر بسیج و سپاه بود,
آه اگر به فکر بسیج و سپاه بود,
آه اگر بود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است