خدا پیغمبر نبودن جرم نیست, اگر هم باشد خود حکام نیز مجرمند

خدا پیغمبر نبودن جرم نیست, اگر هم باشد خود حکام نیز مجرمند
خدا پیغمبر اگر عنوانشان در جمهوری اسلامی معتبرتر نشده باشد و به ابتذال کشیده شده باشد خودشان بلدند که چگونه حق و حقوق خود را از رژیم امروزی ایران بگیرند.
اما حکام ایران امروز دارند بر خود ما حکومت می کنند و باید به خود ما نیز پاسخگو باشند.
خدا پیغمبر اصلی و واقعی در ایران امروز خود ما هستیم که اگر حق خودمان را نگیریم در مقابل هیچ خدا پیغمبری هیچ پاسخی نخواهیم داشت و در مقابل همه خدا پیغمبرهایی که شاهد سو استفاده از نام, گمنامی, حضور و یا غیبتشان بوده ایم شرمگین و سر افکنده خواهیم ماند.
همانطور که خوبهای امروزی (خاتمی, مهاجرانی و موسوی) در پاییز 2010 در مقابل اکبر بی تفاوت و بی مسوولیت شده بودند و کاری از دستشان بر نمی آمد که برای اکبر انجام دهند و اکبر باید برای روزی پنج منات _که بعدا هم شده بود هفت منات_ وقتش را در محیط کارگری می گذراند تا نتواند خود را برای مصاحبه با سازمان ملل و اداره مهاجرت آذربایجان آماده کند. دیگر سرکوب شدگان و یا شهدای جنبش سبز نیز وضعشان مشابه بوده. خصوصا در 30 یا 31 خردا 88 نیز مجروحین و لباسهایی خون آلود را دیدم. ما خوبهای امروزی چه پاسخی داریم که ارایه دهیم؟مهره هایی همچون سحابی را سی سال است که دارند می کشند و دخترانشان را نیز سر مراسم تدفینشان. پاسخ ما خوبها چیست؟

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است