در 22 خرداد 1390 دوران دلسوزی جنبش سبز نسبت به حاکمان, تمام شد

خدایا تو را شکر و سپاس می گویم که جنبش سبز, در 22 خرداد 1390 بلوغ خویش را به رخ کشید. از جنبش سبز هم متشکرم که آنقدر سازماندهی فعالیتهای امنیتی و اطلاعاتی اش عالی بود و آنقدر ناخودآگاه صادق بود که حتی شبکه ها و افراد برجسته خودش هم خبر از تصمیم جنبش سبز مبنی بر گوش دادن به فرمان اکبر و عدم حضور در خیابان نداشتند.
با به میدان نیامدن جنبش سبز مردم ایران که اکثریت مطلق جمعیت ایران را تشکیل می دهند, مشخص شد که اگر جنبش سبز نیاید, هیچکس دیگری نیست که بیاید و جای خالی وی را پر کند. هیچ جنبش سرخی امروز در ایران وجود نداشت بجز خود جنبش سبز.
آن اقلیتی که جنبش سیاه و شوم نامیده شده است و بخشی از آن نیز در حاکمیت است, فردا پس فردا نمی تواند هیچ ادعایی داشته باشد.
منظور من هم که گفته بودم:
"از دیگر هموطنانم نیز دعوت می کنم که در این راهپیمایی شرکت کنند و با حمایت از جنبش سبز, به همه ثابت کنند که هر که برای این ملت و کشور قدم بردارد مورد حمایت ایشان قرار خواهد گرفت و هر که از امانت قدرت مست شود به شدت تنبیه خواهد شد."
با همان اقلیت بوده است و نه با جنبش سبز که اکثریت مطلق مردم ایران هستند.
جنبش سبز مردم ایران با نیامدن خود نقشه های جنبش سیاه و شوم را که می خواست ایران, ملت ایران و جنبش سبز فدا و شکار شوند تا جنبش سیاه و شوم بتواند به مطامع خودش برسد, نقشه بر آب کرد و نشان داد که بجای مورد حمله قرار گرفتن بیشتر, باید بیش از پیش بازیچه فتنه گران باند خامنه ای نشود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است