قاشق می زنم تا یار بیاد

نه به امنیت کشورهای ۵+۱

هر چند که جرقه اولیه این خواستگاری خجسته، با تهیه و نشر آن مانیفست زده شده است، اما من هنوز هیچگونه جوابی از ۵+۱ نگرفته ام.
حد اقل حق من بر کشورهای ۵+۱ یک جواب روشن، رسمی و کتبی ردی و روفوضگی از سوی وزرای امور خارجه کشورهای ۵+۱ مثلا به شکل یک بیانیه مشترک است.
مسوولیت بی ثباتی دو دهه اخیر من با ۵+۱ است.
مسوولیت امنیت و ثبات امروز و فردای من در ایران با ۵+۱ است و حاضر هم نیستم که با کلیشه های پوسیده پناهندگی و مهاجرت، از حق تابعیت و اقامتم در ایران صرفنظر کنم. آن کلیشه ها باید با کتیبه های ده سال اخیر اکبر آپ تو دیت و به روز شوند.
خواست اقامت و شهروندی همه کشورهای جهان، به معنای ترک جغرافیایی ایران برای همیشه و صرفنظر کردن از حق شهروندی و اقامتم در ایران نیست.

نه به امنیت کشورهای ۵+۱
من به امن و با ثبات بودن کشورهای ۵+۱ اعتراض دارم و در مقابل امنیت آنها ایستاده ام.

زردی من و یارم در ۵+۱ از ۵+۱
سرخی ۵+۱ از من و از یارم در ۵+۱ 


پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است