انتخابات ۳۱ مارس ۲۰۱۹ ترکیه

انتخابات ۳۱ مارس ۲۰۱۹ در ترکیه

در مورد انتخابات اخیر در ترکیه که گمانم حوالی "ییرمی بیر هزیران" بود من بطور فعال و موفق انرژی صرف کرده و پی گیری و اظهار نظر کردم.
در مورد دیگر انتخابات ها در ترکیه نیز نظرم همان است و نظر جدیدی ندارم. در مورد انتخابات پیش رو در ترکیه یعنی "اوتوز بیر مارت" هیچگونه اظهار نظری نداشته ام و تمایل هم ندارم که داشته باشم.
وقتی که از هفتاد و دو ملت و حتی بعنوان پناهنده می آورند و اقامت و شهروندی و حق رای می دهند
اما به من حتی منع ورود می دهند، مرا چه کار با امور سیاست داخلی ترکیه!
در مورد انتخاباتها در ترکیه من طرفدار سیستم ترکیه که منظورم از این عبارت، منافع ملی کشور و ملت ترکیه است هستم
و همچون "والدین"، همه احزاب و کاندیداهای قدرت را به دور از تبعیض قایل شدن و حسادت و کینه و نفرت و دشمنی ایجاد کردن و بطور برابر دوست دارم.

اینها تغریبا می توان گفت که خط مشی کلی من در مورد امور سیاست داخلی همه کشورهاست.

در عین حال، چنانچه من به مقام پرزیدنتی جهان برسم، سیاستهایی کلی بر مبنای اراده سیاسی اکبر در مورد همه کشورهای جهان اعمال خواهم کرد.


علی اکبر ابراهیمی
پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
۱۴ مارس ۲۰۱۹
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است