اکبر به مثابه نور چشمی جامعه بین الملل


خاک ترکیه در مقابل اکبر نیازی به حفاظت ندارد
و اگر هم که داشته باشد
خود نیروهای امنیتی و سیستم قضایی آن کشور چلاق و یا چغندر نیستند
و خودشان می تواند مسوولیت تقابل با اکبر را به عهده بگیرند.
کشورهای ۵+۱ نیز خودشان می توانند مسوولیت تقابل با اکبر را به عهده بگیرند و از بازداشت و بازجویی و شکنجه و محاکمه و مجازات، همه را می توانند انجام دهند.
جمهوری اسلامی نباید مانع تعامل اکبر با کشورهای خارجی در تهران گردد. بخصوص اگر که شکایتی از سوی آن کشورها بر علیه اکبر به پلیس و دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران ارایه نگردد.
من حق تعامل با کشورهای خارجی در تهران را دارم.

علی رغم میل تنگ نظران،

من مورد حمایت و عزیز و نور چشمی جامعه بین الملل هستم
و سازمان ملل و کشور ترکیه را مورد خطاب قرار داده ام و در همان متن، در واقع برای کشورهای ۵+۱ نیز در سطح وزیر امور خارجه پیام و مانیفست صادر کرده ام.
خوش به حالم!

داخلم خودم رو می سوزونه و بیرونم حسودان، مفت خوران، و نون به نرخ روز خورها و مفت خورها رو.



علی اکبر ابراهیمی
دوشنبه
۲۰ اسفند ۱۳۹۷
۱۱ مارس ۲۰۱۹
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است