سقف دوازده فروردین برای مصاحبه


چنانچه رسانه ها بنا دارند بر مبنای مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر با من مصاحبه کنند، هر رسانه حداکثر پنجاه سوال در ارتباط با آن سند بطور کتبی به من ارایه دهد تا من از هر رسانه ای چند سوال انتخاب کنم و بطور کتبی به سوالات پاسخ دهم.

چنانچه امکان مصاحبه، پس از تاریخ دوازدهم فروردین ۱۳۹۸ برایم فراهم گردد، من هیچگونه تعهد و مسوولیتی برای استفاده کردن از این فرصت ندارم. قبلش نیز اگر این امکان برایم فراهم شود به معنای ملزم و موظف بودن من به مصاحبه نیست.


سال ۸۸ با یادداشت هدف مشترک بشریت اومده بودم هنوز پس از ده سال علی رغم انوع و اقسام صداها اما پاسخی نشنیدم. ادعا نمی کنم که قطعا ایراد از گوشای خودم نبوده.

حالا که فراخوان مصاحبه بر مبنای مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر دادم نیز، مصاحبه ای انجام نشد. گویا به صدای اکبر نه در جامعه اکبر و نه در عصر اکبر نیازی نیست.
موفق و خوش شانس باشند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است