بیانیه مربوط به کنسلی


بیانیه مربوط به کنسلی پرفورمنس کاندیداتوری قدرت

برنامه اقدام انتحاری اکبر برای شب عید ۱۳۹۸ متوقف شد.
با توجه به اینکه طی هفته های اخیر من فعال شدم و فشار فکری لازم را به خودم آوردم و مانیفستهای مربوطه را بطور منسجم و طراحی شده مطرح و منتشر ساختم و این کارم دستاوردهایی داشت که کمترینش تصریح، بازتعریف و شفافیت بیش از پیش مواضع و سیاستهای اکبر بود
اما از هیچ طرفی اعم از ملتها، دولتها، ارتشها و دیگران هیچگونه پیام حمایتی نیامد، به این نتیجه رسیدم که این اقدام، یک اقدام انتحاری خواهد بود و خطر احتمال تقابل اکبر با سیستم قضایی و امنیتی جمهوری اسلامی را با دادن بهانه هایی نزدیک به صد در صد به آن سیستم، افزایش خواهد داد و خدا و جهان اکبر از این خسارت و آسیب برای اکبر راضی و خشنود نخواهند بود و صرفا چاهار تا بدخواه اکبر و آنهایی که منافعشان را در نبودن اکبر تعریف کرده اند از این مصیبت سود خواهند برد و خوشبحالشان خواهد شد
به احترام خودم و خدا و به احترام آینده جهان که چشم انتظار اکبر است، از این اقدام صرفنظر می کنم و به جایگاههای صحیح تری عقب نشینی می کنم.
من انتظاراتم را از ۵+۱ مطرح کرده ام و همچنین از سازمان ملل و کشور ترکیه. اینکه آنها انجام بدهند یا نه دیگر با خودشان است و در شان من نیست برای انجام چیزی که در آنها تمایلش نیست، دست به اقداماتی شبیه به اقدامات انتحاری بزنم.
آیا خدا را خوش می آید که من دست به اقدامی خارج از توان خودم (و یا بعبارتی انتحاری) بزنم برای آزادی جوامعی که دست بسته اینند تا چه رسد به آزادشان!
من ۵+۱ را مسوول شناخته ام و بیان کرده ام. وظیفه ام انجام شده است.
اقدام اصلی اکبر همان است که طی دو دهه اخیر انجام شده است و ادامه نیز خواهد یافت. یعنی تلاش برای ادامه یافتن مطالعات و پژوهشهای علمی اکبر و اجرای پروژه های علمی اکبر و تولید محصولات قابل ارایه به دیگر واحدها و از جمله ارایه در بازار.
اگر تا پایان عمرم نیز به این هدف نرسم، باز هم من اقدامم را انجام داده ام.
شعارهایی که اقدام مورد نظر عبارت بود از مطرح ساختنشان عبارت بودند از:

نه به امنیت کشورهای ۵+۱
کشورهای ۵+۱ خدا نیستند.
جهان از کشورهای ۵+۱ بزرگتر است.

اما آیا من می توانم اینقدر بی رحم باشم که آن اجرای مهیج برای تماشاچیان مفت خور و ناسپاس را کنسل کنم؟ اگر می توانستم اینقدر بی رحم باشم امروز تا سن چهل و یکی دو سالگی ام باید بارها زندگی شخصی خودم به سر و سامانی رسیده بود.

یکی از خوکهاشون در جناح حاکم که سختش بود تعقل و قانون رو محور بگیره مثل اینکه گفته بود درسته که اکبر یه آدم کاریزماتیک و اعتقادی و ارزشی یه اما با محوریت کیر خودش دست به انقلاب زده و اگه کیر و خایه هاش رو نیز از بیخ دربیارن، باز هم اکبر به راه کیر خودش ادامه خواهد داد، حالا هر کی می خواد،‌ بره از راه کیر اکبر پیروی کنه.
امروز پس از ده سال بهش می گم مگه تو خودت عقل و چشم و گوش نداری که اکبر بخواد به تو راه نشون بده و خودت رو زدی به اون راه و داری دنبال کیر اکبر می گردی تا ترس و همه دیگر رذایل اخلاقی درونت رو باهاش پنهان کنی؟ مگه تو خودت نمی تونستی به وضوح پشت پرده ها رو ببینی؟ امروز که همه چیز به وضوح روی پرده به نمایش گذاشته شده و حتی تصاویری شبیه به خودت هم به چشم می خوره و از سمت خودت نیز تکذیب یا تایید نشده و اصلا نیازی هم به اظهار نظر در اینمورد نمی بینی چی؟ هر آنچه که خودشون اعلام می کنند رو نیز نمی بینی و نمی شنوی؟ تو که اینهمه کر و کور و بی حسی، کیر اکبر رو دیگه از کجای این ماجراهای صرفا مربوط به خودت و جامعه ذهنت کشف کردی؟!
خود جناح حاکم اوضاع کشور رو به اینجا رسونده و اجراهاش در کشورهای خارجی نیز چندان به مذاق کشورهای توسعه یافته خوش نیومده، خودش نیز پاسخگو می شه. من هیچ "پرفورمنس نجات" ی در شب چهارشنبه سوری امسال ندارم.
البته اوضاع و امور ایران رو که چهل ساله دارند با خرج کردن پولهای کشور و ملت جمع و جور می کنند و پاسخگو می شن. اما امور مربوط به جهان نمی دونم که چرا با وجود چهل سال توافقات آشکار و نهان و خرد و کلان مداومشون با اعضای ۵+۱ جمع و جور نمی شه! لالایی هاشون فقط در داخل کاربرد داره اونم با زور و با سرکوب جامعه مدنی.

سهام نود درصدی اکبر از سپاه

اگر همانطور که جناب آقای دکتر مهدی خزعلی در برنامه تلویزیونی تلویزیون اینترنشنال به آن اشاره کرده و در موردش کد دادند من واقعا صاحب نود درصد سهام سپاه باشم،
پس باید بگویم آمریکا خودش آن زمان اعلام تمایل در حد پیشنهاد می کرد در رسانه ها که ایران برود داعش را سرکوب کند. حالا ایران شد یک مشکل تروریستی؟!
البته من هنوز مطمئن نیستم که سهامدار نود درصد از سهام سپاه باشم و مشکلات بین المللی سپاه نیز به خودش مربوط است علی رغم ثروتها و پولهای داخلی که به سپاه مربوط نیست. چگونه ممکن است که من سهامدار نود درصدی سپاه باشم در صورتی که بسیاری از نیروهای مورد حمایتم در فضای سیاسی ایران معاصر از سوی سپاه سرکوب شده اند؟ آیا مجرمان اصلی در سپاه فقط همان ده درصدند؟ پیچیده است و من نمی فهمم.
امید خیر نیست به نهادی که به من می گفت دستت را بکن داخل چاه توالت زندان شصت و شش سپاه و سیب در بیاور. پرفورمنسی ندارم. خودشان جمع و جور کنند نتیجه اعمالشان را . کنسلش کردم آن اقدام ایثارگرانه احمقانه را. من کجای موضوع بوده ام که بشوم فرمانده موضوع؟! من موضوعات عالی اکبر را دارم و این موضوعات پست (سپاه جمهوری اسلامی) در شان من نیست و آنقدر قدرت طلب در آن هست که عمرا با اجماع مطلق درون سازمانی بدنه آن نهاد، نود درصد سهام آن نهاد را به من نخواهند داد. اصلا من نخواسته ام که آنها بخواهند بدهند. درخواست باید از سمت خود آنها باشد. بعد از آن که درخواست ارایه شد، آنگاه من بررسی می کنم که آن تفاله را بپذیرم یا نه.

موفق باشید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است