دو موضوع خارج از مانیفست اقدام اکبر

دو موضوع خارج از مانیفست اقدام اکبر

یک: تکلیف انتخابات ها در جمهوری اسلامی ایران

از سال ۸۸ به بعد که هنوز هم در این ده سال در ایران هستم، من دیگر رای ندادم.
اگر اظهار نظرهای کتبی و ویدئویی اکبر در انتخابات حوالی ۹۶ که بر نام مهدی خزعلی نیز تمرکز داشت، بررسی شود، نظر اکبر در مورد انتخابات ها در جمهوری اسلامی ایران شناخته می شود.

خلاصه بگویم:
روشنگری و تعریف و تبلیغ گفتمان اصلاحات از طرف نیروهایی همچون مهدی خزعلی برایم مهم، ارزشمند و شایسته تشویق است.
اما از خود مردم نه تنها برای تظاهرات خیابانی که حتی برای رای دادن نیز نباید با نام اصلاحات دعوت شود. چونکه برای مردم خطرناک است. بزرگترین خطرش نیز بقای رژیم است.
در نهایت باید از خود بسیج و سپاه و حوزه های علمیه و مجموعه بدنه اجتماعی خود جناح حاکم دعوت کرد که به پیشنهاد حمایت انتخاباتی و رای دادن به کاندیداهای پرچمداری گفتمان اصلاحات که ممکن است یک آخرین شانس اطمینان ساز و یک موهبت نیز باشد لبیک بگویند.

البته این یادداشت در
مجموعه
"مانیفست اقدام اکبر در شب عید ۱۳۹۸"
دسته بندی نمی شود و من در آنجا که کاملا قابل ارایه به بازجویان احتمالی ام نیز هست، صریحا و رسما گفته ام که خواهان بر اندازی رژیم در ایران نیستم. پس سیستم قضایی جمهوری اسلامی حق ندارد با من که کاری با آن رژیم ندارم، کاری داشته باشد‌.
خود کشورهای ۵+۱ به میزان کافی برای خفه کردن اکبر و خرد و خمیر کردن استخوانهای اکبر، گردن کلفت هستند.

مردم در این مملکت و در این صحنه آرایی های خطرناک شما کاره ای نیستند و تنها چیزی که از دستشان بر می آید تماشا و تعجب است. پس دست از سر ما مردم مظلوم و دزد زده ایران بردارید. انتخابات کیلویی چند!؟



حامی تسلیح اتمی ایران هستم

یک موضوع دیگر که می خواهم به آن اشاره کنم و خارج از مجموعه مانیفست اقدام اکبر در شب عید ۱۳۹۸ است، موضوع فعالیتهای اتمی ایران است.
من خودم یک قطره سبز هستم و طی ده سال اخیر، شب عیدهایم همه در مقابل زندانها و در قبرستانها و اینطور جاها گذشته است. و .... .
اگر هم چیزی بعنوان حق فوضولی در مورد امور ایران وجود داشته باشد، من حق دارم فوضولی و اظهار نظر کنم.
۵+۱ این وسط چه کاره هستند که سر خرمن و موقع برداشت محصول از راه رسیده اند و می گویند که ایران نباید به تسلیحات هسته ای مجهز شود؟
از راه رسیده اید و هم تسلیحات هسته ای و هم مجموعه برنامه های هسته ای ایران را زیر سوال برده اید و بر همین مبنا نیز ایران تحت فشار قرار گرفته.
ایران باید بر مبنای دوری از چشم انداز اکبر از ایران تحت فشار قرار می گرفت نه بر مبنای این خزعبلات.
راستی شما که اینقدر قوی، هشیار و هوشمند و دقیق هستید که به موقع از راه رسیده اید و دست گذاشته اید روی فعالیتهای هسته ای ایران و حتی توانسته اید که بدون شلیک حتی یک گلوله، در قلب رآکتور اتمی در ایران بتن بریزید، در دو دهه اخیر که من برای تداوم مطالعات و پژوهشهایم نیاز به حمایتهایی کوچک و ابتدایی از قبیل اسکان، کتابخانه‌، قرائتخانه، امکان مهاجرت و .... این قبیل کمکهای کوچک بودم تا نبوغ و استعدادهایم نابود نشوند شما ها کجا بوده اید؟
مرگ من و مرک جوانی و نبوغ من که از خود مرگم نیز مهمتر بوده است، تنها و تنها یک مسوول دارد و آن نیز خود شما کشورهای ۵+۱ هستید.
ضمنا در جهان خر تو خر و کثیفی که شما شش کشور برای جهان به ارمغان آورده اید، من نه تنها با خلع سلاح نظامی کشورم ایران موافق نیستم بلکه خواهان تایید و حمایت شما شش کشور از تسلیح ایران به جنگ افزارها و تسلیحات اتمی و دیگر جنگ افزارهای برتر نیز هستم.
آری،
من از تسلیح ایران به جنگ افزارها و تسلیحات اتمی حمایت می کنم.

البته این اظهار نظر و موضع گیری جدید من که اینجا در این یادداشت برای اولین بار مطرح می شود،
در مجموعه
"مانیفست اقدام اکبر در شب عید ۱۳۹۸"
دسته بندی نمی شود
و در آن نامه ام که خطاب به وزارت امور خارجه ترکیه و جایگاه دبیر کلی سازمان ملل نگاشته شده است نیز هیچگونه اشاره ای به تسلیح اتمی ایران نکرده ام.
پس انتظار ندارم که در دیدگاه کشورهای ۵+۱، کل آن سند تحت تاثیر این اظهار نظر که در جای دیگری مطرح می شود قرار بگیرد.
این اظهار نظر جدید است، اما مضمون آن نامه یا بیانیه، سالهاست که دارد از سوی من مطرح و تکرار می گردد. لطفا در مقابل آن سند پاسخگو شوید.




با سپاس،
علی اکبر ابراهیمی
پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
۱۴ مارس ۲۰۱۹
تهران


پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است