مصونیت ترکیه نماد شرارت ۵+۱ است

من تسلیم این صحنه آرایی خطرناک نمی شوم.
ایران امروز و جهان امروز از ایران و جهان مورد نظر من فاصله دارد
و من کشورهای ۵+۱ را
و نه ترکیه را و نه سازمان ملل را
دراینمورد ذینفع و مسوول شناخته ام

و کتیبه های مربوطه را در این مورد ساخته ام
و برای کشورهای ۵+۱ و ترکیه و سازمان ملل، امکان دسترسی به همکاری خودم در مورد اقدام آنها بر مبنای مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر را برایشان فراهم کرده ام.

من به سهم خودم کارم را انجام داده ام و نقش خودم را ایفا کرده ام.
خیلی هم به خودم فشار آورده ام که توانسته ام دوام بیاورم و به اینجا برسم و چنین کتیبه هایی عالی را حاصل کرده و به آنها تقدیم کنم. دیگر نیرو و انرژی چندانی نیز در من باقی نمانده است که بخواهم با چنین فعالیتهایی هدر دهم. بیش از وسع و سهم خودم کارم را انجام داده ام و دیگر کاری از دستم بر نمی آید.

متاسفم برای کشورهای ۵+۱ که می ترسند از اقدام بر مبنای مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر.
و متاسفم برای ترکیه و سازمان ملل که خودشان را در معرض و دسترس فراپکنی کشورهای ۵+۱ در اتهام سرکوب اکبر قرار داده اند
و نه تنها با پذیرش پیشنهادم مبنی بر میزبانی کاندیداتوری اکبر و پیش قدمی برای اقدام بر مبنای مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر، کشورهای ۵+۱ را از اتهام سرکوب اکبر خلع نمی کنند
بلکه حتی با یک دهه رفتار ویژه و غیر عادی بر علیه اکبر، به امکانات و حق و حقوق عادی و ابتدایی اکبر نیز صدمه زده اند.

من هنوز هم کمی انرژی دارم و چنانچه ترکیه و سازمان ملل می خواهند از فرصت کمک به اکبر برای تبرئه خودشان از اتهام سرکوب اکبر استفاده کنند من مخالفتی ندارم.
اما اگر که ترکیه و سازمان ملل از من می ترسند و منافع خودشان را در افتخار از بابت سرکوب اکبر تعریف کرده اند،
از دست من کمکی برایشان برنخواهد آمد
و قوی و شاداب و مصون بودنشان را
نشانه نمادین حکومت شیطانی کشورهای ۵+۱ بر جهان معاصر
می شناسم.


حقیقت درونم خطاب به ترکیه و سازمان ملل می گوید
علی اکبرشون می خواد یکی یه زن از هر کدوم از کشورهای ۵+۱ بگیره، بیچاره ها عارشون میاد بره اکبر برن خواستگاری.
بهت می گم لیاقت مخاطب بودن رو نداره ن، ببخشید که بهشون نگاه کردم و بر می گردم که بهت بگم عذر میخوام.
اما می بینم که ترکیه و سازمان ملل به پشتوانه دستور نامحسوس ۵+۱ که برای ۵+۱ قابل انکار نیز هست، تو رو با تیر زدن، با ماشین پلیس از روت رد شدن و از روی پل پرتت کردن پایین.
مرگ بر دشمن اکبر.



با احترام،
علی اکبر ابراهیمی
یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۸
۳۱ مارس ۲۰۱۹
تهران




پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است