جفتک پرت نکن اردوغان

عالیجناب اردوغان،
انتخابات ترکیه خوب بود. به ملت ترکیه تبریک می گم. خوشم اومد. با وضعی که ترکیه داشت بهترین انتخاباتی که میشد طی ماههای اخیر شکل بگیره و امروز انجام بشه، بوقوع پیوست.
آفرین به اکثر شهرها که حزب تو در اونجاها پیروز شد.
آفرین به شهرهای دیگر که دیگر حزبها در آنها پیروز شدند.
آفرین به ترکیه که دمکراسی در این انتخابات در آن پیروز شد.
آفرین به ملت ترکیه.

فقط یک نکته:
البته پیروزی ت رو تبریک می گم و خیلی هم دوستت دارم.
اما، حیوون! توی انتخابات قبلی اومدی توی بالکن عربده کشیدی و هوچی گری کردی و محرم اینجه هم فرداش در مصاحبه با رسانه ها مثل یک جنترمن رفتار کرد، زیر دندونت مزه کرد؟
من بینالی ییلدیریم رو دوست دارم و ایشون عشق منه و تو دل برو و دوست داشتنی یه و اینکه پیروزی ش در استانبول رو اعلام کرد هم شاید کار بد و اشتباهی هم نبود و عیبی نداشت. اما یک عیب داشت. من چنین اجازه ای نداده بودم ای حیوون‌، اردوغان حیوون‌. جفتک ننداز. یک کم صبر کن ی. س. کا اظهار نظر کنه بعد تو برو توی بالکن و ییلدیریم رو تایید کن.
همین کار رو انجام بده ای که هی ادعا می کنی در واویلای بقایی!
کدام بقا؟ بهترین انتخابات بود. همه تون برنده شدید. تک تک شهروندان ترکیه و همه احزاب ترکیه برنده شدند. کاشکی ایران هم اینهمه نفت و منابع نداشت اما یک چنین دمکراسی و انتخاباتی داشت.
پیروزی امروز رو یکبار دیگه به ترکیه و به ملت ترکیه تبریک می گم.


علی اکبر ابراهیمی
دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۸
۱ آوریل ۲۰۱۹
۰۱:۲۰ بامداد
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است