مال مردم جهان خوردنی و یا آشامیدنی نیست, فرهنگ از جنسی دگر است

چرا جهان آرمانی می خواهد به سوی ایران حمله کند؟
سازمان اکبر و نمایندگی های آن در کشورهای سراسر جهان باید توسط ایران تشکیل می شد و همه مردم جهان حق داشتند که با چهره اکبر بعنوان نماینده سازمان اکبر آشنا شوند و اگر این حق توسط ایران از مردم کشورهای جهان سلب شده است مقصر "جامعه نخبگان ایران معاصر" بوده است که امروز در واقعیت این اطراف, عملا نماینده و مقام مسوول شریفی نیز ندارد و غیر پاسخگوست. این جامعه شامل حکام و عناصر رژیم جمهوری اسلامی و اپوزیسیون ایرانی خارج از ایران نیز می شود.
اما ذلت, حقارت, کاستی ها و تقصیرات جامعه نخبگان ایران معاصر از نظر من جرم خود حکومت جمهوری اسلامی در ایران است که نسبت به قدرت احساس مالکیت کرده بود و احساس مسوولیت نکرده بود و می خواست رقیب هم نداشته باشد و با قدرت تنها هم باشد و آلترناتیوها و پتانسیلها را به لجن و معدل حقیقت قدرت را به ابتذال می کشید و تفننی با قدرت حال می کرد. و البته خیلی هم بد کیف بود!
بنا بر "این" من هم می خواهم _بطور تفریحی و تفننی _ رژیم جمهوری اسلامی و جیره خواران و مزدوران و سرسپردگانش را کتککاری, شکنجه و نابود کنم
تا جامعه نخبگان ایران معاصر به حداقل سطوحی کافی از معیارهایی همچون شرافت و حیثیت برسد و کمتر از سر و کول حق و حقوق اکبر برود بالا و دست از سر کچل اکبر بردارد و اینقدر مال اکبر و مال اکبر آرمانی و کامل را میک نزند و نخورد و روی حق و حقوق مردم جهان ان نکند (نریند).
و دیگر نگوید که اکبر موظف است عاشق سرپرستی زن و بچه های جامعه نخبگان ایران معاصر باشد و بیش از سهم خودش از مبارزه به مبارزه با مستبدین حاکم بر ایران بپردازد و آزادی, حرمت, کرامت و امنیت خویش و خانواده, فامیل و آشنایان خویش را مدیون بزرگواری های شیاطین حاکم بر ایران امروز شود و اتهاماتی همچون بجای مسوولین اصلی مسوول و موظف و خوش به حال و بدهکار بودن و بجای همه مظلومین مدعی مورد ظلم قرار گرفتن و بجای خود جامعه مستقل و متکبر نخبگان ایران معاصرعاشق ناموس جامعه نخبگان ایران معاصر بودن را بپذیرد. و دیگر نگوید که حق و حقوق اکبر جایزه و امتیازی است که باید پس از آورده شدن معجزه ای با عنوان "نجات جامعه نخبگان ایران معاصر" از جانب اکبر به وی پرداخته شود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است