معجزه اکبر

فکر و ضمیر من غرق مسایل ایران بود اما هر یک از کشورهای خارجی مسایل خاص خویش را داشتند و عدم تعاد ل و چیزهایی وجود داشت که در مجموع غربت نامیده می شوند. اما من اهل تک تک نقاط زمین و زمان و از همه آنها دور هستم و غربتی که من حس می کنم غربت اکبر است.
نهایت معجزه من همان چند مقاله علمی بود که نوشتم و اگر در پی ورک شاپ هستم برای ارضای حس غربت اکبر است و بس و نه برای انجام تعهد و یا تعهداتی اجتماعی. از این پس دیگر حتی به منت همراهی فرشته ها هم نیازی نیست. معجزه ای بیش از آن چند پروپزال ندارم. امروز می فهمم که من از همان اول هم باید فقط به فکر خانواده و اطرافیان خودم می بودم. و امروز که قبلا همه سوغاتی هایم را به کل مجموعه که ناشکر و در حال اختلاف بوده است داده ام از اینکه دست خالی باید به خانه بروم متاسفم. برای تحقق صلح و عدالت در سطح ملی و جهانی نیز دعا می کنم. تصمیم دارم از این پس به زندگی خودم و اطرافیانم بیشتر اهمیت بدهم و به سطوحی از رفاه برسم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است