استراتژی اکبر

یکی از بزرگترین افتخارات من حمایت از خاتمی و همکاران وی و همچنین حمایت از موسوی است. اما من نیازی ندارم که بیش از سهم و وظیفه خودم این کار را انجام دهم. و نباید مرا بجای سازمان ملل و دیگران مسوول اعمال سرکوب کنندگان "حماسه سازان ۲۵ خرداد" دانست.
من حق دارم به خاطر توصیه همهٔ ملتها و به خاطر توصیه آیندگان و به خاطر توصیه خودم و به خاطر توصیه خدا، کمی‌ بیشتر به فکر زندگی خودم باشم.
از زندان و شکنجه و بازجویی استقبال نمی کنم و از آن می پرهیزم. فقط حق و حقوق خودم را می خواهم و اگر موفق بشوم بگیرم نیز الگویی می شوم برای دیگر هموطنانم که آنها نیز حقوق خویش را مطالبه کنند. و اگر مردم با قیام خویش از من حمایت کنند, خط قرمزهای حکام را نیز زیر پا می گذارم و از حقوق مردم نیز دفاع می کنم و بطور موقت مسوولیت قدرت را می پذیرم و دولت موقت تشکیل میدهم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است