بازجویی و مجازات شدن بجای حکام که مسوولین اصلی هستند را غیر عادلانه می دانم

آیا مسئله من باید گرسنگی خودم باشد؟ آیا روی غذا خوردن حکام و مسوولین هم نظارت شده است که من باید رسما بازرسی و نظارت شوم تا سی و پنج منات به من کمک شود؟
من فقط دنبال یک لقمه نان خودم هستم و می خواهم پس از رسیدن به نان, باز هم بخش بیشتری از حقوقم را که در چنگ حکام و مسوولین است مطالبه کنم. من مسوول نیستم. من پاسخگوی جنایاتی همچون کودتای بیست و دوم خرداد سال هشتاد و هشت ایران و مذاکرات ششم و هفتم دسامبر سال دو هزار و ده در ژنو نیستم. آن حکام خودشان مسوولند و باید پاسخگوی مظلومین و محرومین باشند.
من در زندگی روزمره ام در جهان واقعی با مشکلاتی همچون تامین اجاره خانه و پول نان و دیگر نیازهای ابتدایی, پیدا کردن یک شغل که نیازی به مجوز کار هم نداشته باشد و .... مواجه هستم.
از نهادهای مدنی یی که اهالی جهان واقعی تشکیل داده اند تقاضای کمک , حمایت و دعا دارم. اما اگر کمک نمی کنند لااقل مشکلات مضاعف نیز برایم ایجاد نکنند و بجای معطوف کردن اراده خویش به اجرای قانون و انجام وظیفه, اراده خویش را به رشوه, خشم نابجا و ظلم و ... معطوف نکنند و رفتاری از خود نشان ندهند که برازنده جهان واقعی نباشد.
با تشکر,
علی اکبر ابراهیمی
از جهان آرمانی مورد نظر علی اکبر ابراهیمی

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است