توصیه ای به شیطان

به حکام امروزی ایران پیشنهاد می کنم که عاقل باشند. گروه فرهنگی خامنه ای و احمدی نژاد به توصیه های من در مقاله چرا خاتمی بیاید عمل نکردند و هزینه فعالیتهای سیاسی در ایران را کاهش ندادند. و امروزه, آلترناتیوها از خود حکام امروز ایران نیز پست تر و دریده تر هستند و حاضرند که به هر شکل ممکن و به هر قیمتی که شده قدرت را بقاپند. بنابر این بعید است که آنها برای علی اکبر ابراهیمی کاری انجام دهند. مخصوصا آن آلترناتیوهایی که از پول نفت هم برای رشد و توسعه خویش برخوردار نبوده اند. من از همین حکام امروز ایران می خواهم که وظایفشان در قبال اکبر را در همین هفته ها و روزهای باقیمانده از سال 89 انجام دهند. که اگر من همچون آن ژنوی های دسامبر 2010 ارتش نظامی هم نداشته باشم که از ایشان باج بگیرم, اما ذکر یا حسین اکبر را دارم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است