به جهان آرمانی (به پویش همکاری با اکبر) بگراییم

از جوامع علمی, فرهنگی و هنری کشورهای جهان متمدن معاصر و بخصوص ایران دعوت می کنم که هر یک در درون خویش کانونی را تشکیل دهند برای همکاری با علی اکبر ابراهیمی بواسطه پویایی برای تهیه و ارایه پاسخ به دو سوال زیر:
یک:مخاطب علی اکبر ابراهیمی (مرجع جهان آرمانی مورد نظر علی اکبر ابراهیمی) کیست؟
دو: جهان آرمانی مورد نظر علی اکبر ابراهیمی چیست؟
خود من نیز در آن کانونها نقش یک مشاور را دارم. هر یک از آن کانونها همان ورک شاپ و سازمان اکبر است که ایده جهان آرمانی مورد نظر علی اکبر ابراهیمی در آنجا پرورش یافته و سازماندهی می شود و هر یک از آن ورک شاپها (شعبه ها و نمایندگی های سازمان اکبر) سعی دارند که دفتر اصلی و مرکزی سازمان اکبر در جهان واقعی نامیده شوند. اما دفتر اصلی و مرکزی جهان آرمانی در هر زمان, همانجایی است که من در آن هستم و بوسیله یک ورک شاپ متحرک, با همه ورکشاپهایم همکاری می کنم. پس خوش بحال کشورهایی که من در آنها هستم.
بدین ترتیب من در همه کشورها هم شغل دارم, هم ویزا و اقامت وتابعیت و خانه و هم حقوقی که همه و همه بواسطه آن شغل (مشاور سازمان) به من تعلق می گیرد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است