معنی جوابی که سازمان ملل به من داد

جواب ردی یی که سازمان ملل به درخواست مهاجرت و پناهندگی من داد به آن معنی بود که دولتهای کشورهای جهان متمدن امروز, نظارت اکبر, نظرات اکبر, انتقادات اکبر, همکاری های اکبر و اصلاحات اکبر را نپذیرفتند و تحمل نکردند و در مقابل آن دفاع پیشگیرانه انجام دادند.
بازی تمام شد. یعنی مسوولین این بازی, خودشان این بازی را تمام کردند. من دیگر موظف نیستم که یک بازیگر سیاسی باشم. چرا که نمی خواهم امنیت, حرمت و کرامتم هدیه ای از جانب بزرگواری های حکام ستمگر و مقتدر باشد و نمی خواهم بازیچه توهمی باشم که مرا بجای کل اعضای مجموعه موظف به مبارزه با قوانین حاکم بر کل مجموعه می شناسد.
اگر جایی, زمانی چیز نامناسبی گفته باشم متناسب با نیازها, درک و فهم, استعدادها و مقتضیات همان زمان و مکان بوده و قابل اصلاح و تکمیل است. من از همان اول هم موظف نبوده ام یک بازیگر سیاسی باشم. چرا که چنین چیزهایی با اهداف بلند مدت من کمی تناقض دارد. من موظف به فوضولی در کار حکام نیستم و نمی خواهم که حکام را زشت ترین انسانها و یا قاتل خدا بنامم. هدف من چیست؟
من باید مورد اعتماد همه دولتهای همه کشورهای جهان متمدن امروز و دیگر اعضای کل مجموعه خانواده بشری و مدیر, رییس و فرمانده همه ایشان در "همکاری بزرگ" باشم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است