آقای الهام علی اف, شما نسبت به جبهه چه حسی دارید؟

آقای الهام علی اف, رییس دولتی که به مغازه بقالی بیشتر شباهت دارد تا به دولت,
چرا رفتار کارمندان شما در ادارات دولتی با مردم بزرگوار و عزیز آذربایجان تهدید آمیز است و مستقیما و بدون خجالت از مردم باج می خواهید؟ مگر شما حقوق نمی گیرید؟ اگر زورتان زیاد است چرا نمی روید جبهه و با ارمنستان نمی جنگید؟ مگر مدعی نیستید که چند تا از شهرستانهای شما را گرفته اند؟ پس جنابعالی و دیگر حضرات گردن کلفت در پلیس و دیگر نهادهای دولتی آذر بایجان به چه دردی می خورید؟ آیا شما عروسان و تحفگانی ارزشمند هستید که باید قابتان گرفت و توی طاقچه گذاشتتان؟ از من چرا انتظار جنگ با ارمنستان را دارید؟ آیا به جنگ با دشمن خویش فرستادن میهمانی همچون "علی اکبر ابراهیمی" در سنت و نظام ارزشی مردم بزرگ آذربایجان هیچ معنایی دارد؟ آیا ارمنستان با امضا و مسوولیت و حمایت من به آذربایجان حمله کرده که شما به من می خروشید؟ شما بر خلاف اراده مردم بزرگ آذربایجان عمل کرده و بدون برپایی دادگاهی که من در آن از امکان دفاع از خود برخوردار باشم رفتار توهین آمیزی را بر علیه علی اکبر ابراهیمی اعمال کردید. پس منتظر دیدن عقوبت خویش به دست مردم آذربایجان در آینده باشید.
راستی, شما که نفرت نسبت به ارمنستان کور و کر و گیجتان کرده است چرا این دوران زرد را با خون پایان نمی دهید؟ از آن روسیه بی شرف می ترسید؟ هیهات من الذله.
من مهره مناسبی برای بازیهای ارمنی_آذری نیستم. من دشمن ارمنستان و یا آذربایجان نیستم. من فریاد رس و دعاگوی همه کشورهایی که خدا را صدا می کنند _و از جمله آذربایجان و ارمنستان_ هستم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است