ضمیر ناخودآگاه جهانیان از خرد جمعی ایران معاصر انتظار کمک به اکبر را دارد

یکی از آقایان محترم سیستم امنیتی آذربایجان که ماموریت داشت بخشی کوتاه از پروژه مطرح کردن سوال "چرا به ارمنستان رفته بودی" را اجرا کند از من پرسید: تو که به گفته خودت در ترکیه موقعیت و وضعیتت عالی بود چرا به ایران برگشتی؟ در پاسخ گفتم: احساس کردم خرد جمعی ایران معاصر خواهان حضور من در ایران در زمان انتخابات است و تصمیمی که خرد جمعی می گیرد برای من قانون است و قابل احترام.
/////////////////////////////////////////////////////////////
در آذربایجان هم احساس کردم که خرد جمعی ایران معاصر به فکر مهاجرت من نیست و من از آن بابت در آن کشور از وضعیت فقیرانه ام شرمگین شده بودم و به ایران برگشتم و از خرد جمعی ایران معاصر می خواهم که وظیفه خودش در قبال جهان بزرگ مبنی بر شناخت و معرفی علی اکبر ابراهیمی و اندیشه وی را انجام دهد و به وجه جهانی و تاریخی خویش نیز کمی بیندیشد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است