وحشت مشترک اکبر و ترکیه از شر گروگانگیرها

وحشت مشترک اکبر، ترکیه و ملت ترکیه
از شر گروگانگیرهای ترکیه

من، ترکیه و ملت ترکیه بطور مشترک
از شر گروگانگیرهای ترکیه وحشت زده شده ایم.

می خواستم بگم
"احزاب و اشخاص حاکم بر ترکیه طی ده سال اخیر
به میزان و نسبت حضوری که طی ده سال اخیر در ساختارهای رسمی قدرت در ترکیه داشته اند،
در ظلم ترکیه بر علیه اکبر طی ده سال اخیر مسوول بوده اند
و در دیدگاه اکبر
برای روز پس از ۲۴ دسامبر ۲۰۱۹ بمدت ۲۴ ساعت بعنوان هویتهای تروریستی شناخته می شوند."
اما در اینصورت
چنانچه ترکیه نمی تونست
تا تاریخ اولین سالگرد صدور مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر،
بطور جامع به اون مانیفست جواب بده و به نتیجه برسوندش،
و همچنین من رو هم به مقام ریاست جمهوری ترکیه نمی رسوند که خودم شخصا به نمایندگی از ترکیه در جهت میزبانی اون سند اقدام کنم
و حتی امکان مطرح شدن اون سند بعنوان یک پرونده پناهندگی به سازمان ملل
به همراه مخارج و پس انداز ماهیانه زندگی
به اضافه یک شغل فوری و خوب
رو نیز برام فراهم نمی کرد،
اونوقت
بطور اتوماتیک خود ترکیه در اولین سالگرد صدور مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر وارد لیست تروریستی میشد.

من واقعا وحشت زده شده ام.
احزاب و اشخاص حاکم بر ترکیه طی ده سال اخیر
گروگانگیرهایی هستند که گویا قصد ندارن ول کنن و قصد ندارن که به هیچ وجه دست از سر ترکیه و ملت مظلوم ترکیه بردارن.
ممکنه که اون گروگانگیرها به ترکیه و به ملت ترکیه صدمه بزنن. نمی دونم، گیج شده م و وحشت زده! معلوم نیست که چه تصمیمی بگیرم. شاید اصلا در اون لیست مربوط به فردای ۲۴ دسامبر ۲۰۱۹ از هیچ هویت ترکیه ای یی نام نبرم و تروریستی اعلامشون نکنم و برای سال ۲۰۱۹ بهشون امان بدم. هنوز هیچی معلوم نیست و هنوز من اون لیست رو تهیه و منتشر نکردم.

بالاخره باید یه فرقی بین اکبر و
احزاب و اشخاص حاکم بر ترکیه طی ده سال اخیر
باشه.
من نگران و دلسوز ترکیه و ملت ترکیه هستم
و اونا نگران و دلسوز منافع شخصی و اهداف سیاسی یا حزبی خودشون هستند و بی رحم و بی ملاحظه در قبال ترکیه و ملت ترکیه.

زنده باد علی اکبر، زنده باد ترکیه، زنده باد ملت ترکیه.


علی اکبر ابراهیمی
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸
۱۶ دسامبر ۲۰۱۹
تهران



پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است