فراخوان اکبر برای خانواده های سران سیاسی ۵+۱

فراخوان اکبر به خانواده های سران سیاسی ۵+۱


ای خانواده های سران سیاسی کشورهای ۵+۱

من فارغ از آنکه یک نابغه و یک پتانسیل علمی مفید برای جهان و جهانیان بوده ام اما سرکوب شده ام،

همچنین یک انسان بوده ام و زندگی، حقوق، اهداف و منافع شخصی خودم را نیز در خیال داشته ام.

من خودم حتی ۴۰ سال را هم رد کرده ام و هنوز فرصت و ثبات لازم و کافی برای ازدواج پیدا نکرده ام.

و این در حالی است که سران سیاسی کشورهای ۵+۱ مرا بعنوان یک طعمه و یک سپر بلا
به میان آتش و خطر در ایران پرت کرده اند.

من امروز از شما کشورهای ۵+۱ می خواهم که
نام مرا با فریاد صدا کنید و از من حمایت کنید
و به ظلمتان بر علیه من پایان دهید.
به جوانی من و به رویاهایم برای آینده ام رحم کنید. اینجا وضعیت من خیلی عالی است. شغلم، درآمدم، خانه ام، بهترین نوع سرامیکی که بکار برده ام. قشنگترین فرشهایی که نو خریده ام و انداخته ام، ماهواره ام، بخاری نو ام. خوراکی ها و هر آنچه که دور و بر خودم پخش می کنم و .... .
به من و به مردم سرکوب شده ایران در کف خیابان در جنبش آبان ۹۸ رحم کنید و وظایف خودتان در قبال مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر را انجام دهید. نام مرا با فریاد از کشورهای مطبوعتان فریاد بزنید.
امیدوارم خدا هم به شما رحم کند.


ماچتان می کنم.
دوستدار و دلسوز اصلی شما،
علی اکبر ابراهیمی
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸
۲ دسامبر ۲۰۱۹
تهران



پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است