شرم آور است که یقه جهان را گرفته ام، کشور خودم باید از من حمایت کند

چرا اکبر نتوانست و بعد هم نخواست که در ایران کار کند

الآن وقت بسیار مناسبی برای حکومت وقت در ایران برای معامله با اکبر است. ظرف ۲۴ ساعت پیش رو، رسما میزبانی مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر را برعهده بگیرید.

بعدش می گن چرا اکبر سرنگونی طلبه.
خوشگلای خانواده های این نهادهای مذهبی و سران دو آتیشه رژیم که بودجه های رسمی کلان بهشون تعلق گرفته، بیان بشینن سر کیرم. اگر هم هیچکدومشون خوشگل از آب درنیومدن، کودک همسری صیغه ای رو از نوه نتیجه هاشون امتحان می کنیم، شاید به یه صلحی معامله ای چیزی با هم برسیم.

اگه پیشنهاد خوبی نیست، خوب چرا همون پیشنهاد میزبانی مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر رو نمی پذیرید؟!
عجیب است.

عکس کابلا رو منتشر می کنم بعدا که در موزه آرشیو کردم. پدر کارگر من سال ۲۰۰۱ اینترنت رو برای من به خونه آورده بود و حتی برام گوشی یه میلیون تومانی خریده بود که مقامات کشور بتونن بعنوان اسپانسر با من تماس بگیرن، اونوقت شما جرات می کنید که قیافه آدمها رو برای من بگیرید؟

تنها شانستون همین دو پیشنهاده
تا شاید بتونید لابی رژیم خودتون در جهان موازی اکبر رو بمنظور کاهش فشارهای بین المللی اکبر بر خودتون تاسیس کنید.
اصلا آیا نیازی به این کاهش فشار دارید یا پشتتون بدجوری به چین و روسیه گرمه؟

علی اکبر ابراهیمی
شامگاه پنجم دیماه ۱۳۹۸
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است