گزارش اکبر به شورای عالی

گزارش اکبر به شورای عالی

شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

ترکیه
من واقعا نمی دونم که چی از جون ترکیه می خوام!؟
ترکیه که مثل "طوطی" سیاستهای اکبر در قبال کشورهای ۵+۱ رو تکرار می کنه؟ و اعلام می کنه؟ در سطح عالی ترین مقام مسول در راس هرم حکومتی، رسما.
و دیوانه وار هم در جهت تحقق این سیاستها با کله می دواه. مسخره است. نمی دونستم که حرفام اینقدر حسابی، مهم و ارزشمند بوده! جالب است.
چند تا کشور اونقد احمق و دیوونه اند که برای اکبر یک چنین کاری رو انجام بده ن؟ هیچی و هیشکی بجز خود ترکیه. احمق تر و دیوونه تر از ترکیه پیدا نخواهم کرد. پس چرا من با دست خودم تضعیفش کنم؟ مگه من مرض دارم که چنین اشتباهی رو مرتکب بشم. من این اشتباه رو مرتکب نخواهم شد.

ترکیه رو بنداز دور، اصلا آدم حسابش نمی کنم. اصلا راش نخواهم داد در لیست تروریستی ۲۰۱۹ اکبر.
فعلا حالا یک سالی فرصت تنفس داشته باشه و به میزان متناسبی سیاستهای بین المللی اکبر رو به نام خودش تبلیغ کنه، به موقعش پرتش می کنم توی لیست تروریستی و درشم نمیارم تا یا نابود بشه و یا امتیاز، حق و منافع انتقاد از ۵+۱ و از جمله امتیاز و حق معامله با ۵+۱ بر مبنای مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر رو به خودم واگذار کنه.

سه کشور اروپایی
من واقعا فکرشم نمی کردم که اتحادیه اروپا در سطح مسوول سیاست خارجی و همچنین پارلمان اتحادیه اروپا چنین اقدام رسمی با شکوهی انجام بده و چنین قطعنامه ای رو صادر و تصویب کنه
و حتی وضعیتش در دیدگاه اکبر رو از وضعیت آمریکا نیز بهتر کنه.
حتی اگر که اسم اون سه کشور اروپایی عضو ۵+۱ در لیست تروریستی ۲۰۱۹ اکبر بیاد نیز یک اقدام تفریحی خواهد بود برای تنها نموندن روسیه و چین و قرار نیست که اسمش در اون لیست بمونه و حتی تا اولین سالگرد صدور مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر نیز بمونه.

آمریکا
آمریکا نیز همچنین. پرزیدنت ترامپ خیلی زرنگ بوده که یکی مثل عالیجناب مایک پمپئو رو پیدا کرده و یک چنین مقام بزرگ و مهمی بهش داده.
همه زرنگن. فقط من خودم اینجا تنها موندم و نفعی و خیری ندیدم از غیر خدا و غیر خودم و بخاطر وضعیت حقوق بشر ایرانی ها، هی دارم ظرفیت های بین المللی اکبر رو خرج می کنم. حیف ثانیه های اکبر که خرج انواع و اقسام هموطنان ایرانی اکبر اعم از قلهک نشین و سرمایه دار و کارگر و اصلاح طلب لندن نشین و یا دیگر طبقه ها و اقشار اجتماعی ایرانیان شد.

سازمان ملل
سازمان ملل هم به خودش زحمت داد و با این شوراهای مسخره ش (که شورای حقوق بشرش از ناقضان حقوق بشر تشکیل شده تا خودکامگی اعضای بهترش با چاشنی دمکراسی کنترل بشه) بالاخره تونست و موفق شد بالاخره یک چیزی رو علیه این اوضاع آبان ۹۸ ایران تصویب کنه. خسته نباشید. یک سال دیگه فرصت تنفس براش باید در نظر بگیرم.

اپوزیسیونهای ایرانی
خیلی بیچاره تر از اونی هستند که لایق اعتنای اکبر باشن. اصلا آدم حسابشون نمی کنم که بخوام به لیست تروریستی م راهشون بدم. به شان روسیه بزرگ، چین بزرگ و دیگر اعضای محترم ۵+۱ توهین می شه و کلاس چنین ابرقدرتهایی میاد پایین. اپوزیسیونهای ایرانی رو به لیست راه نخواهم داد. حتی برای همون ۲۴ ساعت ابتدایی نیز.

ضمنا من طی ساعات و روزهای گذشته، متوجه اختلال اینترنتی محسوسی نشدم و اصلا اختلالی نداشتم در اتصال به اینترنت.
و همچنین از طرف رژیم وقت در ایران نیز بازداشت و یا تهدید مستقیم نشده ام و من و رژیم می دانیم که در تاکتیک اکبر، مشکل اول و اصلی اکبر با شش قدرت جهانی است که قدرتی برتر از قدرت رژیم ایران به اکبر نمی دهند و رژیم ایران در اینمورد در دیدگاه اکبر بر شش قدرت جهانی در اولویت نیست.


علی اکبر ابراهیمی
پنج شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸
۱۹ دسامبر ۲۰۱۹
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است