گزارش اکبر به شورای عالی

این یادداشت به زودی حذف می شود.

نمی دانم چه مهندسی یی در کار است طی این ده سال که من نباید بتوانم سر پا بایستم. نوسازی لوله کشی ها و بنایی در حمام و دستشویی که در تمام واحدهای ساختمان انجام شد، در واحد من تغریبا تمام شد. با چه وضعی، زورم به این وضعیت نمی رسید. یک میلیون هم باید سر برج بدهم و باز هم در سر برج مثل الآن که یازدهم است صفر و محتاج کرایه ماشین شوم. پمپ هم که ندارم دلم را به انعام خوش کنم. خراب است و تعمیرگاه هم فرستاده نمی شود در این صنف اکبر کش که شانس آورده ام این آدم در این صنف به من شغل داده علی رغم دیگر اهالی این صنف. چی کار کنه بنده خدا از دست و از شر من! پلیس راهنمایی رانندگی در ماهها و حدودا سالهای اخیر یک پاتوق دائمی سر کوچه ش زده و بدون اشتثنا تک تک ماشینهاش رو جریمه می کنه!
در آستانه پنجم دی نمی دانم که چه بلایی را جمهوری اسلامی در این ساختمان ترکانده بود که پس لرزه هایش حتی تا یک سال نیز بر وضعیت مالی من تاثیر خواهد داشت.
یاد حقوق آن ماه فکر کنم ابتدایی به ایران آمدنم در سال ۸۸ می افتم که از خانه کرایه ماشین قرض می کردم و حقوق هرگز پرداخت نشد و بر وضعیتم تا سالها تاثیر گذاشت.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است