پیام مهم اکبر به چین و روسیه

معذرت خواهی اکبر از دو ملت چین و روسیه

ای دو ملت بزرگ چین و روسیه،
با توجه به اینکه محمد نوری زاد، محمد نجفی و بسیاری دیگر از کارگرانم در فضای سیاسی ایران معاصر یا در زندانند یا در تبعیدند یا در وضع ضعف هستند و یا در زیر خاکند
و حتی اگر امروز با سلامتی در جامعه ایران حضور داشتند نیز باز هم از امکان نظارت و بازرسی بر وضعیت زندانیان و آسیب دیدگان و کشته شدگان حوادث اخیر ایران و خانواده های آنان برخوردار نبودند،
با توجه به اینکه چین و روسیه عامل ثبات و پایداری رژیم جمهوری اسلامی ایران در شورای امنیت سازمان ملل و عامل تثبیت حکومت آن رژیم در ایران هستند
با توجه به اینکه ثبت نام و تبلیغات برای انتخابات مجلس در اینجا ممکن است اما صدور بیانیه، ثبت نام و اعلام کاندیداتوری احزاب، گروهها و غیره و تبلیغات برای رهبری ایران در دوران گذار برای اپوزیسیونهای مخالف جمهوری اسلامی در اینجا ممکن نیست،
و با توجه به چنین مواردی که در صورت ویرایش مجدد این متن در اینجا اضافه می شود،

علی رغم آنکه به هیچ وجه مایل نیستم شان فراجناحی خودم بعنوان رهبر باالقوه جهان در عرصه های بین الملل در مواجه با شش قدرت جهانی را خدشه دار کنم
و علی رغم آنکه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان نیز انتظارات من در ارائه تعریفی نزدیک به تعریف اکبر از سیاست فشار حداکثری بر ایران را برآورده نکرده اند،

اما من همینک و همینجا از دو کشور بزرگ چین و روسیه می خواهم که ظرف یک هفته پیش رو، دهها اقدام جبرانی در رویکرد خودشان در قبال ایران انجام دهند
و در غیر اینصورت ممکن است من بجز چین و روسیه، برای دیگر اعضای ۵+۱ در ارتباط با ۲۴ دسامبر ۲۰۱۹ معافیت در نظر بگیرم و چین و روسیه در مواجه با اتهامات اکبر تنها بمانند.

البته حتی اگر که چنین شود، باز هم من به گفتمان ملامت دستجمعی کل اعضای ۵+۱ ادامه خواهم داد، حتی اگر که عملا در ۲۴ دسامبر ۲۰۱۹ فقط چین و روسیه را تروریستی اعلام کرده باشم. چونکه آنها نیز کاملا مطیع و تحت فرمان اکبر و متعلق به نیستند. پس مطمئن باشید که آنها نیز همچنان هدف انتقادات من خواهند بود.

من از شما دو ملت بزرگ معذرت می خواهم و امیدوارم که وضع مرا درک کنید. من موظف به اجرای عدالت هستم و رویکردهای لاشخورانه در قبال کشورم را محکوم می کنم.
همچنین من هیچگاه با منافعم در هیچیک از کشورهای جهان و از جمله در چین و روسیه قهر نخواهم کرد و مطمئن باشید که من چین و روسیه را دوست دارم و حتی اگر که لازم باشد با اقدام نظامی در جهت دستیابی به حقوق و منافعم در چین و روسیه گام برخواهم داشت.

با سپاس از شما دو ملت و کشور بزرگ،
علی اکبر ابراهیمی
یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸
۸ دسامبر ۲۰۱۹
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است