ضرب الاجل نیروهای مسلح به سران کشور



ضرب الاجل نیروهای مسلح به سران کشور



نیروهای مسلح ایران، ای ولی نعمتان و سروران اکبر.

انتظار داشتم بر مبنای فراخوانی که برای رهبر جمهوری اسلامی شدنم صادر کرده بودم،
از طرف فرمانده کل قوا رهبر محترم جناب آقای علی خامنه ای که نسبت به ایشان ارادت بی تعارف و بی ریا نیز دارم
به من مراجعه رسمی صورت گیرد
اما اعتنایی نشد.
چونکه سپاهیان و دیگر اطرافیان آقای خامنه ای، ایشان را محاصره کرده اند.

من حتی حاضرم بعنوان معاون اول ایشان با شرایطی که تعیین می کنم کارم را شروع کنم. اما این پیشنهادات مورد استقبال قرار نمی گیرد و عملی نمی شود.

بنابر این من همینک و همینجا بمنظور اعمال فشار بر جمهوری اسلامی برای استقبال مشتاقانه از این پیشنهاد،
۴۸ ساعت به سران جمهوری اسلامی فرصت می دهم
یک گزارش دقیق و کامل در مورد آمار، وضعیت و موقعیت تک تک بازداشت شدگان و کشته شدگان حوادث اخیر
بهمراه معرفی و افشای کامل و جامع آمران و مباشران آن سرکوبها
تهیه و به افکار عمومی و رسانه ها ارایه کنند

و در داخل همین ۴۸ ساعت نیز باید
بازرسان حقوق بشری سازمان ملل
و چندین نهاد حقوق بشری دیگر که مستقل از جمهوری اسلامی باشند را
برای بررسی قابل تایید و معتبر بودن این گزارش و بازرسی مفصل، دقیق و بودجه دار از بازداشتگاههای آشکار و نهان و از سردخانه ها، پزشکی قانونی ها و دیگر نهادها و مراجع رسمی و غیر رسمی مربوطه،
بطور فوری به ایران فراخوانده باشند.

اینجانب علی اکبر ابراهیمی
همینک و همینجا
به نیروهای مسلح کشور مجوز می دهم
بر مبنای فتوای اکبر
سران سیاسی، روحانی، نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی و تئوریسینهای رادیکال آن رژیم را
از فاسدترینها، جنایتکارترینها و پلیدترینهایشان آغاز کنند
و موج ربایش، تخلیه اطلاعاتی و زجرکش کردن (ترور) آنها را به راه بیندازند.
موج این ترور ها باید دقیقا به همان ترتیبی که صحیح و ماهرانه است آغاز شود و گسترش یابد
تا گفتمانی که سران جمهوری اسلامی نمایندگی می کنند از گفتمانی بر علیه جنبش های اعتراضی ملت ایران به گفتمانی پاسخگو به مردم غارت زده، مظلوم و معترض ایران تعدیل و تغییر یابد و دست کم چندین روح الله زم بهتر از نسخه اصلی در فضای رسانه ای ایران فعال شوند.
و در غیر اینصورت، آن ترورها، ممکن است که باز هم ترورهایی حکومتی، از خودشان و ضد مردمی باشد.

این مجوز در واقع یک پیشنهاد و حتی دستور هم هست. چونکه من دارم مسوولیتش را به عهده می گیرم. اما با توجه به اینکه من هنوز رسما رهبر کشور نشده ام، این مجوز از جنسی نیست که اگر بر مبنای این دستور اقدام نشود، من مجازاتی تحت عنوان تمرد از دستور در نظر بگیرم. چونکه من نه خواهم توانست و نه خواهم خواست که در قبال آسیب پذیری های احتمالی مبارزانی که همسو با من می جنگند پاسخگو شوم، بنابر این تهدیدات و لحن اتمام حجت گرایانه ام فقط معطوف به نقاط هدف است و نه مربوط به بدنه نیروهای مسلح کشور عزیزم ایران. پس هر که می خواهد کاری کند بخاطر خودش و کشورش بکند و نه بخاطر من که توان و اراده جبران هیچ لطفی را ندارم.
من نیروهای مسلح کشورم را سروران خودم و ولی نعمتان خودم و از ثروتهای اصلی و مهم کشور خودم می شناسم
و می دانم
که بهمراه کشورم و بهمراه آقای خامنه ای بطور یکجا

توسط سران سیاسی، روحانی، نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی و تئوریسینهای رادیکال آن رژیم
به گروگان گرفته شده اند

و بر همین مبنا، سران سیاسی شش قدرت جهانی را به فاصله کمی پس از این ۴۸ ساعت
به کمک نیروهای مسلح ایران
برای بازداشت سران سیاسی، روحانی، نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی و تئوریسینهای رادیکال آن رژیم
و سپردن ایشان به نهاد دادگستری دولت دوران انتقالی
فرا خوانده ام.
و چنانچه سران سیاسی شش قدرت جهانی تا ۲۴ دسامبر ۲۰۱۹ به چنین تکلیفی عمل نکردند،
من از شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها خواسته ام که از ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ به شکل آتش به اختیار و حتی بدون دستور آن سران سیاسی
خود مستقیما وارد عمل شوند و تا قبل از پایان سال ۲۰۱۹ خودشان را بطور گسترده، جامع و غیرقابل بازگشتی برای اجرای این دستور درگیر کنند.
چنانچه این اتفاق هم نیفتاد، نگران نباشید، این بی عملی شش قدرت جهانی برای حمایت از ملت ایران و اشتهایشان به معامله با رژیم ایران، پیامی واضح برای خود ملت ایران خواهد بود که مملکت و نیروهای مسلح خودشان را یکجا با انقلاب نجات بدهند.

خدا یار و کمک کننده تان باشد،
موفق و موید باشید.
علی اکبر ابراهیمی
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸
۲ دسامبر ۲۰۱۹
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است