مصونیت ترکیه در دیدگاه اکبر


"احزاب حاکم ترکیه طی ده سال اخیر"،
به جرم ابلاغ نشدن وضع حقوقی اکبر به اکبر در ارتباط با حق ورود به ترکیه در آن سالها،
در حال ورود به لیست تروریستی اکبر در ارتباط با ۲۴ دسامبر ۲۰۱۹ هستند.
خود ترکیه، همانطور که وعده داده بودم، برای سال ۲۰۱۹ مشمول معافیت شده و به لیست تروریستی وارد نخواهد شد.
ترکیه در سال ۲۰۰۹ در سطح عالی ترین مقام سیاسی خود به بدرقه من آمد و امروز نیز شعار "دنیا از پنج بزرگتر است" را سر می دهد
و اصلا هم بیم آن نمی رود که امتیاز این شعار را از اکبر بدزدد و به نام خودش ثبت کند
و بجای خود اکبر که حاضر به معامله است بر سر این شعار با شش قدرت جهانی معامله کند و حتما و قطعا حق معامله دراینمورد را به خود اکبر واگذار خواهد کرد.

من با دست خودم یک چنین کشوری را تضعیف نمی کنم و در حد توان و امکاناتم در جهت تقویت آن کشور خواهم کوشید.

ساختمانهای درون ترکیه ای سازمان ملل نیز به احترام منافع اکبر در ترکیه، در سال ۲۰۱۹ به لیست تروریستی وارد نخواهند شد.
فقط ساختمان اصلی و مرکزی سازمان ملل در نیویورک، در حال ورود به لیست تروریستی است.

با احترام،
علی اکبر ابراهیمی
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸
۱۳ دسامبر ۲۰۱۹
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است