بیانیه اکبر برای پنجم دیماه

بیانیه اکبر برای پنجم دیماه

با توجه به اینکه انتخابات و دیگر مکانیزمهای لازم در جمهوری اسلامی تعبیه نشده و مکانیزمهایی برعکس، مسخره گر و شیطانی در آن رژیم تعبیه شده است،
مردم بی پناه، غیر مسلح و ضعیف کشور من راهی بجز قیام و انقلاب برای مشارکت در امور سیاسی کشور خودشان در دسترس ندارند.
به شیرهای نفت و گونی گونی پول نیز وصل نیستند که با این وضعیت پاسپورت ایرانی به بهترین کشورها راهشان دهند و حتی از فرط سیری و فساد، کامیون کامیون پول نقد و شمش طلا نیز اینور اونور جا بگذارند.

کشورهای ۵+۱ مستقیما در قبال سرکوب مردم کشورم توسط اشغالگران ایران و عوامل فرمانبردارشان در آبان ۹۸ مسوولند
و باید پاسخگو شوند
حتی اگر این پاسخگویی به قیمت امنیت و جانشان تمام شود،
تا چه رسد که این پاسخگویی بخواهد به قیمت تحت تاثیر قرار گرفتن منافع سطح پایین و لاشخوری ایشان تمام شود.

هر اتفاقی در ۵ دی برای من در ایران پیش آید کشورهای ۵+۱ مستقیما مسوولند
و علاوه بر مجازات و شکنجه فیزیکی شدنشان،
باید برای بازگرداندن وضعیتم به وضعیت عادی نیز اقدام کنند و اگر هم وضعیتم غیر قابل بازگشت بود، باید بدهی ها و اقساط ماهیانه مرا بپردازند.

من همانطور که در سال ۸۸ به مثابه صلیب سرخ اصلی و هلال احمر اصلی و در سطح یک رهبر کشوری در کف خیابانها صرفا بر اوضاع نظارت می کردم و با بدنه هیچیک از دو طرف دعوا (که همگی شان را فرزندان خودم اعم از خلف و ناخلف می شناختم) همدیگر را برای درگیری مصممانه و پر انگیزه به رسمیت نشناختیم و اتفاق امنیتی جدی قابل توجهی برایم پیش نیامد،
این بار نیز حداکثر کمکی که می خواهم در میدان عمل به مردم کشورم ارایه دهم فقط همین است که خودم مستقیما و بدون واسطه رسانه ها بر اوضاع کف خیابانها نظارت کنم.
سگهای ۵+۱ در ایران موسوم به جمهوری اسلامی موظف به حفاظت فیزیکی از من در روز ۵ دی ۹۸ هستند.

ضمنا محکومیت آمریکا (کشور عالیجناب مایک پمپئو) در "فهرست تروریستی ۲۰۱۹ اکبر" احتمالا تا سطح قبل از پایان نیمه نخست ژانویه ۲۰۱۹ محدود خواهد شد.
در نظر دارم این کامنت را ظرف روزهای آینده از اینستاگرامم حذف کنم.

علی اکبر ابراهیمی
نویسنده "ابلاغ تکلیف به شورای عالی در وضعیت جدید"
بامداد چهارم دیماه،
تهران


پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است