معذرت خواهی اکبر از ترکیه بخاطر شکست اکبر



من دیروز می خواستم به ترکیه بیایم اما نتوانستم  و پلیس ترکیه در مرز مرا از ورود به خاک ترکیه منع کرد. این موضوع یک شکست برای من بود و می دانم که ترکیه هم از این شکست من ناراحت شده است. من از بابت این شکست و از این بابت که ترکیه از این شکست متاثر و غمگین شده است از ترکیه معذرت می خواهم.
چنانچه وضع روحی ام ترمیم و بهتر شد و باز هم آماده سفر شدم و این بار به مالزی رفتم و نه به ترکیه، این موضوع به معنی نفی ترکیه و یا بی احترامی به ترکیه نیست.


همچنین از استقبال فیس بوکی جامعه کسب و کاری ترکیه طی روزهای اخیر از آگهی یی که برای یافتن شغل مطرح کرده بودم سپاسگزارم و آن را بعنوان حمایتی گرم از سوی ترکیه به خاطر می سپرم. اما نشد که بیایم و متاسفم و عذر می خواهم.
 

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است