به تاسی از ایرانیان سال 88 راهها و درها را به روی اکبر بسته اند



موضع تهاجمی ندارم و مورد حمله واقع شده ام.
اگر احمدی نژاد بود شاید پول مذاکرات را به مردم می دادند تا برای سپاه و بیت رهبری خامنه ای تبلیغ موثر و موفق شود. اما در دوره روحانی خائن که ماموریتش فقط در آوردن کشتی جمهوری اسلامی از دریای طوفانی است، پول مذاکرات را به مردم نمی دهند. شرف بسیاری از اصلاح طالبان را با حکومتی کردن ایشان و هیچ چیز هم توی دستشان نگذاشتن در معرض آسیب و صدمه قرار داد. سایت جرس را بست، فعالان را سرکوب کرد و بر علیه دختر مضروب موسوی وزیر دادگستری اش موضع گرفت و دست کم دو سال پیا پی از رسوایی ها و جنایات رژیم در عاشورای 88 حمایت کرد و بر علیه جنبش سبز ملت ایران موضع گرفت. فشاری که او از رژیم دور کرد و به سوی قشرهای ضعیف جامعه هدایت کرد توهین وی را در سر سفره ها برای مردم ملموس کرده. به برادر عزیزم تاجزاده و دیگر اصلاح طلبان هشدار می دهم که بیش از پیش اعتبار و آبروی خویش را خرج روحانی نکنند که خسر الدنیا و الاخره و ملعون مردم نشوند. مطمئن باشید که روحانی با این خط مشی قدرت نواز و ضد مردمی اش رای ندارد. می گوید نقطه قوتش بیمه سلامت است. اما دروغ می گوید. بیمه سلامت را از جیب خودش نساخته. خدمات برای دارندگان بیمه تامین اجتماعی محدودتر شده. خانواده من در وضع درمانی و مالی و قسطی سختی زندگی می کند. من خودم هم در وضع مالی بدی هستم و باز هم صدمه مالی خورده ام و هنوز نتوانسته ام از جا پا شوم و رو به تباهی می روم.
خدایا،
چرا وضع مالی ترکیه از من بهتر است؟
من که جنبش سبز را سرکوب نکردم و .... . اما ترکیه منافع عجولانه ای از سرکوب شدن جنبش سبز داشت و زود آمده بود به باند حکومتی ایران تبریک گفته بود در سال 88 و کلی تبادلات تجاری اعم از پاک و ناپاک داشتند و کارشان به خبرهای کاملا تایید نشده ای از رد و بدل کردن کامیونهای شمش طلا هم کشیده بود.
چرا وضع مالی پلیس ایران از من بهتر است؟
من که جنبش سبز را سرکوب نکردم و .... . اما پلیس ایران بطور مستقیم در مقابل جنبش سبز ایستاده بود و به جنبش سبز حمله کرد و صدمه و آسیب زد.
چرا وضع مالی سپاه پاسداران در ایران از من بهتر است؟
من که جنبش سبز را سرکوب نکردم و .... . اما وجود داشتن آن میکروبهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بود که عرصه را برای جنبش سبز تنگ کرد و اجازه نداد که جنبش سبز موفق و یا پیروز باشد. انفرادی های مخصوص سپاه در زندانهای سیاسی معروف است.
چرا وضع مالی ارتش ایران از من بهتر است؟
من که جنبش سبز را سرکوب نکردم و .... . اما ارتش ایران پشتوانه ای بود که اگر جنبش سبز زیاد رژیم را قلقلک بدهد بیاید وسط و از کودتای خامنه ای در مقابل مردم حمایت کند. چرا در مقابل آن ظلمها از سبزهای مظلوم ملت ایران حمایت نکرد؟ راستی آن نیروهای یکدست و یکلباسی که قطعه هدی صابر را قوروق کرده بودند و گشت می زدند و رجز می خواندند و قهقهه می زدند مگر نظامی نبودند و مگر ایرانی نبودند؟ پس ارتش ایران چه بود؟ آیا نظامی نبود؟ اگر آنجا نبود پس کدام گوری بود؟ چرا دختر سحابی باید سر قبر پدرش بمیرد؟ چونکه انتخابات مجلس باید برگزار شود؟
چرا وضع مالی نمایندگان مجلس در ایران بهتر از من است؟
من که جنبش سبز را سرکوب نکردم و .... . اما آنها بسیار به یک رژیم ضد سبز نزدیک بودند و این حتی از سرشان هم زیاد بود، بغیر از معدودی از ایشان همچون مطهری.
چرا وضع مالی دولت روحانی از من بهتر است؟
من که جنبش سبز را سرکوب نکردم و .... . اما دولت روحانی در انتخابات 92 به دستاوردهای جنبش سبز دست درازی کرد و ناخنک زد تا بتواند قدرت را قلمبه بغل کند و بسیاری از نیروهای سیاسی مستقل از جنایات حاکمیت را نزد اپوزیسیون عادل و حق طلب و نزد هر ناظر پاک و غیر آلوده ای بی حیثیت و بی اعتبار ساخت و آخرش هم پولهای کشور در روزهای سخت را از مردم برید و به سوی رژیم سرازیر کرد تا فاتحه اصلاحات و سبزها در انتخاباتهای ایران تا ابد خوانده شود.
من چند بار باید ضربه بخورم و زمین بیفتم و بلند شوم و از صفر شروع کنم؟ من چقدر توان دارم مگر؟ من هم یک انسانم و پیر می شوم و نیرویم تحلیل می رود. دیروز هم بدلیل نا امیدی از توان مالی برای معالجه یکی از دندانهای اصلی و بزرگم در کوتاه مدت، آن دندان را کندم و انداختم دور. آیا ترکیه هم مجبور است که چنین کارهایی با خودش بکند؟ آیا مزدوران خامنه ای در دولت بنفش، در سپاه، در شورای نگهبان، در مجمع تشخیص مصلحت نظام و .... هم چنین کارهایی با خودشان می کنند؟
اگر می دانستم که ورودم به ترکیه ممنوع است می توانستم با همان پول به مالزی بروم. اما ترکیه اجازه نداد من اطلاع پیدا کنم تا من بروم از مرز بطرز مفتضحانه ای بر گردم و در ایران از من بپرسند مگه تو توی ترکیه چی کار کردی اون بنده خداها رو!؟ امنیت و اعتبار من مگر مسخره و بازیچه این و آن و از جمله جمهوری اسلامی ایران و 5+1 و ترکیه است؟ عمر و جوانی من را مگر آنها داده بودند که با آن بازی کردند و بجای خدا از من گرفتندش.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است