من از کشورهای 5+1 جواب می خواهم



  چرا در جهان صلح نیست، ثبات نیست؟ چرا همه کشورها توسعه یافته نیستند؟ چرا حرمت و کرامت ذاتی و خدادادی انسان در جهان معاصر مخدوش است؟ اصلا چه معنی دارد که در جهان فقر وجود داشته باشد؟ چنین شری کجا در شان جهان ماست؟ وضع جهان چرا مطلوب نیست؟ چرا نیروها و بازیهای خیری که گاهی در این سوی و آن سوی دیده می شوند و حتی در مواردی به شکلهایی همچون "یو، ان، دی، پی" و "یونسکو" نیز نهادینه شده اند آنقدر موثر و رفع کننده همه نیازها نیستند که بتوانند جهان و جهانیان را به خود مشغول دارند و جهان و جهانیان باز هم، هم بصورت ناگهانی و هم بصورت روتین شده اسیر و درگیر بازی های عوامل شر می شوند؟
کشورهای 5+1 بعنوان مقامهای مسوول جهان موظفند که پاسخگو باشند و من از کشورهای 5+1 جواب می خواهم.
با چنان اوضاعی که در بالا بطور مختصر بیان شد سران کشورهای 5+1 چرا جامه خویش نمی درند و چرا مرتاضانه زندگی نمی کنند و چرا مرفه اند و کیستند مگر ایشان که برای اعمال اراده خودشان در جهان حتی اگر لازم باشد تحریم و یا جنگ را نیز بر دیگران تحمیل می کنند؟
روز دوشنبه 31 فروردین 1394 مصادف با 20 آوریل 2015 روز آغاز تحصن من در خیابان است.
من در طول این هفته بطور منظم و یا نا منظم (و دست کم دو روز دوشنبه و سه شنبه) بطور فیزیکی اما نامحسوس و بدون هیچگونه اعلامیه، پلاکادر و یا شعار آشکاری به مقابل سفارت آلمان در خیابان فردوسی تهران می روم و _بخاطر تخلیه روانی خودم هم که شده_ دست به تحصن و اعتراض می زنم. با یک سگ هم که کمی سخت گیری شود از این کارها می کند، چه رسد به من که یک انسانم. چندین سال هم هست که سبزهای ملت مظلوم ایران در مقابل چشمانم پر پر می زنند.
من می خواهم که وزرای خارجه کشورهای 5+1 به من مراجعه کنند و در مورد موارد فوق الذکر به من جواب و گزارش دهند. هر یک از موارد زیر که محقق شوند من بطور داوطلبانه و مشتاقانه به اعتصاب غذایم پایان میدهم:
1_ سفرای کشورهای 5+1 در تهران به من مراجعه کنند و از من درخواست کنند که به اعتصاب غذایم پایان دهم.
2_ رهبر جمهوری اسلامی ایران گشایش حداکثری در فضای امور سیاست داخلی ایران و بهبود در حد لازم و کافی وضعیت حقوق بشر سیاسی و عقیدتی و مدنی در ایران را بپذیرد.
3_ سفیر ترکیه در تهران از من بخواهد که به اعتصاب غذایم پایان دهم.
4_ در صورتی که مخاطبان فوق الذکر نخواهند و یا نتوانند برای پایان دادن به اعتصاب غذا به من کمکی کنند، من خودم به اعتصاب غذایم پایان خواهم داد تا بتوانم دنبال کار بگردم و به کسب و کارم متمرکز شوم.
پایان اعلامیه تحصن نامحسوس اکبر در تهران در ماه آوریل 2015


به سفارتهای مربوطه در تهران ایمیل شد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است