سوء تعبیرها از سکوت سیاسی اکبر، در نظر اکبر اعتبار ندارد

سوء تعبیرها از سکوت سیاسی اکبر، در نظر اکبر اعتبار ندارد
جایگاه خدا در محاسبات قدرت خامنه ای چیست؟
یک زمانی تو ای خامنه ای و تو ای جیره خوار خامنه ای (از ایادی رژیم)، آنچه که حق و عدالت می نامیدی را بسیار مهم اعلام می کردی. این روزها در پی آنی که چه چیزی به آمریکا حال می دهد و چگونه منافع آن لولوی دیروز تامین می شود که به توافق و معامله راضی شود و .... .
با فرصت طلبی پریده اید به روی قدرت متمرکز این ملت مظلوم و معصوم و با وقار و حالا آنها را آدم حساب نمی کنید و آنها بجز در تایید و تحکیم شما تاثیر و کاربردی ندارند. چرا آنها نباید آلترناتیوهای شایسته ای برای مدیریت و نمایندگی کشورشان داشته باشند و چنانچه جنبشی هم به راه بیاندازند (همچون 88) به سرعت مشتی دزد و دروغگو امتیازات آن را تصاحب می کنند؟ آیا این ملت ارزش چاهار تا آلترناتیو درست حسابی را هم ندارند که آلترناتیوهایشان را هم به افتضاح می کشید؟ خوب صندلی تان جابجا می شد، مگر چه می شد؟ خوب خودتان که موضوع نقد فساد بودید بجای موسوی و کروبی و رهنورد به زندان می رفتید، مگر چه می شد؟
ادعاهایی از بی نهایت داشته اید و به حداقلها تن در می دهید و .... چه خبر شده است؟ موضوع چیست؟ مگر آمریکا شیطان بزرگ نبود؟ مگر توکل جمهوری اسلامی به خدا نبود؟
زورتان به چاهار تا فعال سیاسی و عقیدتی و مدنی نمادین ملت مظلوم ایران رسیده است؟ جوابتان به زندانها و بگیر و ببندهای سالهای اخیر چیست؟ با چنین خسارتی که بدین ترتیب به ایران می زنید فکر فردایتان و فرداهایتان را نمی کنید؟ من همینک و همینجا به ملت ایران می گویم که شما را بعنوان "دشمن" تحت نظر بگیرند.
تاریخ مصرف جمهوری اسلامی در ایران به پایان رسیده است از نظر من. 5+1 بعدا در فردا پس فرداهای این دنیا و یا جهان آخرت نگویند که اکبر نگفته بود. ملت ایران هم حق ندارند بگویند که اکبر نگفته بود و من اگر در این سالها در ایران نبودم و شش سال از جوانی ام را نسوزانده بودم شاید امروز با چنین اطمینان، قطعیت، باور و جراتی نمی توانستم بگویم که ملت ایران حق ندارد. من هستم و با استناد به وجود خودم حرف زده و تکالیف را تعیین کرده و حقیقت را بیان کرده ام.
من شش سال است که دارم به اینها می گویم سرکوب نکن و اینها دارند کار خودشان را می کنند. خط مشی من سکوت سیاسی است. اما سکوت سیاسی اکبر به موافقت و حتی تایید اکبر نسبت به حکومت جمهوری اسلامی و طرفهای معامله دیروز و امروز و فردایش تعبیر نشود. سوء تعبیرها از سکوت سیاسی اکبر، در نظر اکبر اعتباری ندارد.
علی اکبر ابراهیمی
ایران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است