چرا تعقیب و شکنجه سران جمهوری اسلامی ایران لازم و ضروری است؟


دشمنی من با رژیم امروزی ایران صرفا به معنی دفاع از فعالان سبز ایران نیست.

نمایندگی های مطرح و برجسته فعالان سبز ایران در پاییز 2010 ثابت کردند که به شدت سرکوب شده, تحت فشار قرار گرفته و گیج و بی اراده و بیچاره و بی خدایی که به دادشان برسد و یاری شان دهد شده اند و در باورها و اعتقادات خود, برای من و جنبش سبز (اکبر و حقیقت معاصر ایران) ارزش من و جنبش سبز را قایل نیستند. و اگر هم قایل باشند, حمایت از من و جنبش سبز برایشان در اولویت نیست. و همچنین همانطور که قبلا نیز بارها گفته ام خیلی ها قبل از من موظف به حمایت از سبزهای ایران بوده اند و من نیز به سهم خودم موظف بوده ام و به سهم خودم وظیفه ام را انجام داده ام.

من و جنبش سبز مدافع کشورمان (ایران) هستیم.

و معتقدیم که فعالان سبز ایران بهترین و شایسته ترین پتانسیلها برای نوکری ایران در سطوح کلان مدیریتی بودند.

و معتقدیم که سرکوب فعالان سبز ایران موجب محرومیت ایران از خدمات سبزها شده است.

و معتقدیم که سرکوب سبزها, ظلم به ایشان بوده است و این ظلم از طرف رژیم حاکم بر ایران و بوسیله ایران و قدرت مرکزی آن اعمال شده است.

و معتقدیم که سرکوب فعالان سبز ایران موجب بدهکار و مدیون شدن ایران نسبت به فعالان سبز ایران شده است. یعنی یک خسارت همه جانبه و عمیق بخاطر سرکوب امواج سبز خیابانهای ای ایران در سال 2009 و دیگر فعالان سبز, گریبانگیر ایران شده است.

به همین دلایل, بازداشت و شکنجه شدن هیات حاکمه رژیم جمهوری اسلامی ایران از نظر من لازم و ضروری است و یک لزوم و ضرورت اولویت دار است.  حتی اگر هزینه آن تحمیل جنگ بر ایران و عدم توانایی من و جنبش سبز و عموم ایرانیان  برای محافظت از فعالان سبز که اکثرشان به گروگان گرفته شده اند باشد.

با توجه به سطور فوق, مشخص است که من و جنبش سبز مدافع و حامی فعالان سبز ایران هستیم اما این دفاع و حمایت نه از شوق تعریف و تمجیدهای ایشان است. چرا که آن تعریف و تمجیدها و تقدیرها و استقبال ها چنانچه حتی در راه هم باشد و پیش بیاید, باز هم به دلیل تاخیر بیش از حد, دیگر زیاد به درد من نمی خورد و تغریبا فقط به درد بیشتر صدمه ندیدن من از جانب نمایندگی های مطرح و برجسته ایشان در سال 2010 می خورد. و بیشتر به درد خودشان می خورد, بخصوص که این روزها و طی سه سال اخیر  با دردهایی نیز آشنا شده اند.

دفاع و حمایت من و جنبش سبز از فعالان سبز ایران به دلیل آن است که

یک: سرکوب بیش از پیش فعالان سبز ایران, ایران را بیش از پیش از خدمات سبزها محروم می کند. و

دو: سرکوب بیش از پیش فعالان سبز ایران, ایران را بیش از پیش مدیون خدا و حقیقت و غیره و ذالک می کند و ایران را بیش از پیش غرق در تباهی و نفرین زدگی و پلیدی و بیچارگی و فساد و اضمحلال و .... می کند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است