تقدیر از پلیس گذرنامه

خدا توفیق داد امروزپس از شش ماه نامه ای را بدست آوردم که با ارایه آن به یک افسر گذرنامه در مراکز پلیس بعلاوه ده, می توانم درخواست گذرنامه کنم. کار اصلی که دریافت آن نامه بود, انجام شد. احتمالا ظرف 15 الی 20 روز گذرنامه ام بدستم می رسد.  پروسه تحویل مدارک  تا فردا قبل از ظهر به پایان می رسد و من فردا هم به کسب و کارم می رسم.
از پلیس گذرنامه ایران متشکرم.


///////////////////////////////////////////////////////
 نامه ای به بانک ملی ایران
با سلام و خسته نباشید.
لطفا یک شعبه را تعیین فرمایید که من به آن مراجعه کنم و بپرسم عوارض خروج از مرز زمینی کشور به ترکیه چقدر است و به چه شماره ای باید واریز شود. بانک مورد نظر باید عوارض خروجی را از من بپذیرد و به من ارز دولتی بدهد.

آقای محترم (مدیر عامل, فرشاد حیدری), در 48 ساعت آخری که در ایران هستم کارهای زیاد و حساسی دارم. همچون حمام رفتن, جمع و جور کردن هر قطعه از وسایل و مدارکم که هر کدام در جایی پراکنده اند, تسویه حساب با محل کار, خرید کتب آموزش زبان, اندیشیدن به برخی دیدارها با فامیل, دوستان, نخبگان و نهادهای علمی و برخی کارهای دیگر .... .
 در آن ساعات آخر من چگونه بدوم دنبال ارز؟
اگر نمی دهید چرا صریحا اعلام نکرده اید؟ من حس می کنم چونکه ظاهرم مثل کارتن خوابهای بی اعتبار است, بانکهای ایران ارز دولتی را از من مخفی و دریغ می کنند.
لطفا در مورد درخواستم اقدام شود.
من هم برای خودم آدمی هستم.
به دلیل آنکه به امنیتم و به اینکه کارم راه بیفتد علاقمندم, در اینجا به اختلاسهای کثیفی که در بانکهای ایران انجام شده است اشاره ای نمی کنم و به سران کشور نیز هیچ فحشی نمی دهم.
با تشکر از بابت همه چیز.
لطفا نام و آدرس شعبه فقط از طریق اس. ام. اس فرستاده شود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است