خلاصه دیکته

این یادداشت را دیروز میخواستم درسایت قرار دهم اما بلوگر بسته بود.
.........................................................................................


من از تمدن غرب یک پروژه حمایتی برای خودم و اطرافیان نزدیکم
_که امواج دهها میلیونی خیابانهای ایران در سال 2009 را نیزشامل می شود_
می خواهم.
در اینمورد اصرار ندارم  و این صرفا یک پیشنهاد خیر خواهانه و مشفقانه است.

اما آن حداقل حقم مبنی بردریافت یک پاسخ قبولی و یا ردی به درخواست پناهندگی ام از سازمان ملل را هنوز هم با اصرار می خواهم.
چنانچه جواب ردی باشد باید رسما و کتبا به من ابلاغ شود.
و اگر هم جواب قبولی باشد من می خواهم با آن به غرب مهاجرت کنم و در قرن بیست و یک, سوال زیر را مطرح کرده و توسعه دهم:
"چرا کشورهای غربی ازامنیتی که حقشان نیست و حق سبزهای ایران در سال 2009 است برخوردارند؟"

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است