بیانیه اکبر به مناسبت 22 خرداد ماه 1391


ای ایرانیان معاصر, ای هموطنان محترم و عزیز,

فعالان سبز کشور ما نه دشمن و خائن و عوامل بیگانه و بد و .... بوده اند و نه خدا پیغمبر و قهرمان و سوپر من و .... . آنها فقط حقوق بگیرانی معمولی بوده اند. آنها کارگران ملی ما ایرانیان بوده اند.

اما هیات حاکمه و سران فعلی ایران

که همواره از شفاف و قانون محور شدن عملکرد خویش در عرصه های کشور تحت مدیریتشان بیزار بوده اند و خود را چیزی بیش از کارگرانی ملی وحقوق بگیرانی معمولی فرض کرده بودند و همه چیز کشور ما و از جمله اسلام و تشیع را به سخره گرفته و بعنوان سپرهایی بی صاحب و مفت و یکبار مصرف فدای خویش کرده بودند و با نقاب اسلام و تشیع و ایران و ارزشها و اعتبارات موجود در درون مرزهای ایرانی, خود را ارزشمند و معتبر و مظلوم و مصیبت زده نشان می دادند و در خلوت خویش به ریش همه چیز همه ما می خندیدند,

به ما القا کرده اند که حقوق کارگری کارگران ملی ما (فعالان سبز) امتیازی است که باید تا قبل از معجزه گری, قهرمانی, مدال آوری, جایزه آوری, سوغاتی آوری و .... از جانب ایشان از ایشان دریغ شود.

 اینکه رژیم امروزی کشور تا این حد روی حماقت و یا بی حیثیتی و بی آبرویی ما حساب کرده و به خودش اجازه داده که چنین فکرهایی در مورد ما و کشورمان به سر خودش راه دهد به آن معنی است که با صدای رسا اعلام کرده "ایران و ایرانیان کارگران ملی خویش را عاشق نوامیس خودشان فرض کرده اند و تا زمانی که مهریه های مورد نظر شان را از آنها (از فعالان سبز) نگیرند نیز دست از سر ایشان برنخواهند داشت. "

ای ایرانیان معاصر, ای هموطنان محترم و عزیز,

من از شما می خواهم که در این خرداد ماه سال 91 در جهت اثبات خلاف این موضوع گام بردارید . من از شما می خواهم که در این خرداد ماه سال 91 در جهت جبران انواع خسارتهای کارگران ملی ایران (فعالان سبز ایران) اعم از خسارتهای مالی, امنیتی, پیشرفتی, معنوی, آبرویی, سیاسی, علمی, فرهنگی, هنری, حیاتی, مرگی, شکنجه ای و .... گام بردارید.

من خودم نیز اگر از جانب دستگاه امنیتی و قضایی کشور تحدید نشده بودم و تحت حکم تعلیقی که هر زمان ممکن است به تعزیری تبدیل شود نبودم ممکن بود که بتوانم بیش از پیش در اینمورد با شما همراه باشم. من خودم به تنهایی زورم به این رژیم نمی رسد و از یک سال پیش که من از نیروهای مسلح کمک خواسته ام تا امروز نیز شماری از فرماندهان نیروهای مسلح کشته شده اند. بدیهی است که در صورت موفقیت ما ایرانیان معاصر و کشورمان در مورد جبران نمودن خسارات فعالان سبز و امواج سبز ایران در سال 2009, من نیز به حکم وجدان عادل و بی طرف خویش از ایده رفع تحریمهای بین المللی علیه ایران حمایت خواهم کرد.

و متاسفم که باید به اطلاع برسانم من بمنظور همدست نامیده نشدن با حکام و مقامهای مسوول رژیم جمهوری اسلامی ایران در این کارگر کشی مدرن و کثیف, ضمن آنکه خواهان خارج شدن موضوع امور اتمی ایران از دستور کار 5+1 و در دستور کار قرار گرفتن موضوع حقوق بشر در ایران بجای آن شده ام, از تحریمهای بین المللی علیه ایران و تشدید آن تحریمها تا سر حد جنگ نیز حمایت کرده و گفته ام:

"برای لغو تدریجی تحریمهای سازمان ملل علیه ایران باید پس از بهتر شدن و امتیاز و برتری یافتن سر و وضع و حال و روز و روز و روزگار عادی فعالان سبز ایران نسبت به وضعیت عادی دیگر ایرانیان اقدام شود."

ای ایرانیان معاصر, ای هموطنان محترم و عزیز,

در هر حال از شما متشکرم که وقتی این روزها با برخی از شما در خیابانهای ایران صحبت می کنم قبل از هر چیزی نگرانی خودتان از امنیت مرا ابراز می کنید و از من می خواهید که چنانچه اندک امیدی به حمایت سازمان ملل دارم در اسرع وقت از ایران خارج شده و به نهادهای بین المللی مربوطه مراجعه کنم و با تقدیر و تحسینهای خویش نیز بدرقه ام می فرمایید. و من نیز در همین راستا به امید خدا سی ام همین خرداد ماه 91 برای گرفتن پاسپورتم اقدام خواهم کرد تا یک مدت بعد, پاسپورتم به دستم برسد و برای رفتن از ایران بلیط تهیه کنم.

هر چند که من و جنبش سبز استیفای حقوق شخصی خودمان (که تا سطوحی همچون ایران, تمدن غرب و جهان نیز گسترده  است) برایمان کافی است و چنانچه ایران همان حقوق را نیز به ما بپردازد دیگر به حمایت هیچکس نیاز نخواهیم داشت,

اما امیدوارم که حمایتهای شما از فعالان سبز کشور و از قطرات و امواج سبز خیابانهای ایران در سال 2009  برای دل خودتان و برای آسودگی وجدان خودتان باشد و منتی از این بابت بر سر فعالان سبز کشور نگذارید

و همچنین امیدوارم که آن حمایتها در حدی کامل و موثر باشد که در نتیجه آن, من و جنبش سبز نیز هم در مقابل فریادهای مظلومیت "نمایندگی های مطرح و برجسته فعالان سبز ایران در پاییز 2010" مصونیت بیابیم و هم در عرصه های بین الملل و عرصه هایی همچون انتخابات  پیش رو در آمریکا نیز حقوق و منافع من و جنبش سبز بطور کامل استیفا و تامین شود. متشکرم.

موفق و موید باشید,



علی اکبر ابراهیمی

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است